61 669 läst · 57 svar
62k läst
57 svar
dom satte ett avloppsrör bak&fram, gör det något?
Och när det sker splittras porslinet och pulveriserar det instängda Asbestskiktet där även stora mängder svartmögel frodas. Så räkna med en totalsanering av hela huset.elpaco skrev:
Japp och blir det så kan kommunen inleda ett rättsfall. I extrema fall upp till 6mån fängelse, men oftast bara ett par hundra tusen i dagsböter.Staffan2000 skrev:
Gör inget . Det håller tätt ändåY Yrrol skrev:
Det finns - heter ”Klick” och säljs på apoteket.Mikael_L skrev:Nej, inte bara.
Att grada (krav vid större dimensioner) och smörja har också att göra med att packningen inte ska skadas eller komma fel på något vis.
Sen hjälper det till jättemycket vid både montage, demontage och justering.
Ang justering, det kan ibland vara enerverande att delarna glider omkring så lätt efter att man satt ihop skiten. När man inte vill att det ska röra sig något mer.
Det skulle finnas en glidex som dunstar bort 60 sekunder efter det påförts ...
Medlem
· Östergötland
· 586 inlägg
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 095 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 095 inlägg
Nej, jag tog med mig att det inte är förbjudet eller eg dåligt om det gjorts på rätt sätt. Alla mina är dessutom synliga och kommer vara lätt att inspektera regelbundet.S SueCia skrev:
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
nej så monteras inte denna, den är mest tänkt när det går från lodrätt till vågrätt.
Jag har en felmonterad som svänger i horisontalplanet, men det var för att komma runt en dörr......
P
Jag har en felmonterad som svänger i horisontalplanet, men det var för att komma runt en dörr......
P
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 492 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 492 inlägg
Jag allierar mig med krilleman.
Struntprat Protte! Den ersätter alla tillfällen där det tidigare användes två fyrtiofemgradiga språng.
P.s.
Asbestexplotionsrisken med de sekundara effekter av mögelspridning och kommunalt vite avtar INTE med denna mjuka vinkel.
Struntprat Protte! Den ersätter alla tillfällen där det tidigare användes två fyrtiofemgradiga språng.
P.s.
Asbestexplotionsrisken med de sekundara effekter av mögelspridning och kommunalt vite avtar INTE med denna mjuka vinkel.