13 921 läst · 60 svar
14k läst
60 svar
Det sista fräsbordet....innan 2021....?
Hej
Har du fler bilder hur du gick till väga när du fällde i fräsplattan i gjutjärnsbordet.
Om det ska tävlas i fräsbord så ligger du väldigt bra till på "upploppet" mot mål !!!!!!!
Ser även fram emot hur du löser anhållskonstruktionen.
Mvh
Har du fler bilder hur du gick till väga när du fällde i fräsplattan i gjutjärnsbordet.
Om det ska tävlas i fräsbord så ligger du väldigt bra till på "upploppet" mot mål !!!!!!!
Ser även fram emot hur du löser anhållskonstruktionen.
Mvh
Verktygstokig
· Norrbotten
· 834 inlägg
Imponerad än så länge, kör på! Skulle kunna tro att du provat mitt fräsbord och överreagerat på bristerna med det (för litet, lätt och vingligt)
Infällningen och planfräsningen löstes av en mekanisk verkstad med en löjligt stor cnc-maskin. Jag hade planer på att borra ut det värsta med magnetborrmaskin och sen fräsa rent m handöverfräs och mdf-mall. Men delvis pga att skivan också behöbde planfräsas så blev detta en utmärkt lösning.S sweden skrev:
Brytare och digital med skydd monterade. Hade tänkt att svetsa en liten nättare historia runt digitalen med @mattiasp insisterade på att det skulle bli för klent så denna fick det bli.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Snart får vi starta en insamling, så du kan ta bilder för människor istället för myrorDaniel_N skrev:
Avundsjuk på gjutjärnsskivan!
Klicka på bilden så öppnas den i ett separat fönster i störr.....eh nä vänta. Den öppnas i samma storlek som innan du klickade på den.devizion skrev:
Tror han råkat köra bilden genom sin fotoapp.
O herregud, @Ola C har ju redan erkänt att han är lite krasslig! https://www.byggahus.se/forum/threads/ikea-besta-exakt-matt-pa-64-60-lucka.401249/ Vi var ju överens allihop om att då inte lägga upp bollar till honom, blir ju världens oreda i forumet när han har för mycket tid över!!devizion skrev:
Ska bättra mig med de små bilderna kan det vara för att jag står för långt ifrån när jag fotar?!
Än är jag på benen Tack för att du gör reklam för min tråd, den går lite trögt...Daniel_N skrev:O herregud, @Ola C har ju redan erkänt att han är lite krasslig! [länk] Vi var ju överens allihop om att då inte lägga upp bollar till honom, blir ju världens oreda i forumet när han har för mycket tid över!!
Ska bättra mig med de små bilderna kan det vara för att jag står för långt ifrån när jag fotar?!
Jag tror bilden gått omväg via messenger eller facebook eller liknande.? Vissa program skalar ner upplösningen radikalt o det är den låga upplösningen som gör att bilden inte förstoras när man klickar på den.