381 618 läst · 7 312 svar
382k läst
7,3k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 095 inlägg
Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.N Niq skrev:
Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.
Jag brukar med jämna mellanrum köpa alkoholfria öl. Man ska inte ge upp om den första man provar inte är god för det finns flera goda. Jag har lagt upp några i tråden.tensiden skrev:Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.
Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.
Ett några som jag tycker om är Becks blue,Corona,Kozel och Crisp men den vet jag inte om den finns i Sverige
Liknande trådar
-
Vad är den stora skillnaden på Yale doorman classic och doorman l3s?
Fönster & Dörrar -
Välja laddbox, stora tråden.
Laddboxar & Elbilar -
Den stora golvtråden. 3-stavs parkett.
Golv -
stora skillnader i radonvärden, ritning bilaga
Miljö & Hälsa -
Batterier och stödtjänster - DEN stora tråden?
Elavtal, elpriser & elförbrukning