ClasseClas ClasseClas skrev:
En annan imperial stout är tillbaka på bolaget i form av Yeti från Colorado, USA. Den var borta ett tag men är nu med i ordinarie sortimentet. En av mina favoriter. Kraftfull och smakrik. Drickes långsamt.
[länk]
[bild]
Den är god 😋

På Spåret, och till det en konkurrent som standardöl till Innis & Gunn
Ett glas med grumlig öl bredvid en burk Stigbergets API YZAH med måsar i designen, framför en tänd kamin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
tensiden och 3 till
  • Laddar…
God helg på er😀
Slapp ju hämta frugan ifrån krogen ikväll…då passar man självklart på att avnjuta dessa Goda öl+ en Strong Brew utan bild👍
Två tomma ölflaskor, en från Fenix Brewery Double Bock och en Mythos Ice, står på en grå yta framför vitt kakel.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
p-pennan p-pennan skrev:
Tja, bättre än såhär blir det inte när man har barn som ska ha skjuts överallt…
[bild]
Det finns många goda alkoholfria öl

Glas fylld med New England IPA från Toppling Goliath, med en burk av märket International Haze i bakgrunden, TV:n visar "Så mycket bättre".
Skapa konto

International Hade - Pineapple

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det finns många goda alkoholfria öl
Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.

Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.

FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
International Hade - Pineapple
Hur var den?

tensiden tensiden skrev:
Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.

Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.
Jag brukar med jämna mellanrum köpa alkoholfria öl. Man ska inte ge upp om den första man provar inte är god för det finns flera goda. Jag har lagt upp några i tråden.
Ett några som jag tycker om är Becks blue,Corona,Kozel och Crisp men den vet jag inte om den finns i Sverige

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.