406 105 läst · 7 634 svar
406k läst
7,6k svar
Den stora öltråden!
Spännande! Jag såg 04 och 05 på hyllan (båda otestade) men det fick bli den här som verkar ha hamnat lite fel och påstås ha gott ut för ett år sedan:U Uffe A skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trodde knappt såpass starka (9,4%) blev dåliga men den smakar inte riktigt som jag minns den så det var kanske dags för den trots allt.
På tal om bäst-före så undrar jag väldigt mycket varför Fullers vintage ale 2020 och 2021 har tio år men 2022 bara fem (eller vad det nu var, mycket kortare iaf)!😮😳
Den hittade jag i min affär för ett par veckor sedanE Emil.P skrev:Spännande! Jag såg 04 och 05 på hyllan (båda otestade) men det fick bli den här som verkar ha hamnat lite fel och påstås ha gott ut för ett år sedan:[bild]
Trodde knappt såpass starka (9,4%) blev dåliga men den smakar inte riktigt som jag minns den så det var kanske dags för den trots allt.
På tal om bäst-före så undrar jag väldigt mycket varför Fullers vintage ale 2020 och 2021 har tio år men 2022 bara fem (eller vad det nu var, mycket kortare iaf)!😮😳
Rikrigt god Jazz öl som avnjöts med ackompanjemang av Thelonius 😎
Redigerat:
Tänkte ta en matlagningsöl. Såg den här i förrådet och undrade hur den kommit dit.
Jag gav den två klunkar innan den åkte ut och jag fick trotsa den arktiska kylan ännu en gång för att gå ut i matkällaren och hämta något bättre.
Ordningen återställd.
Logga in
Skapa konto
Jag gav den två klunkar innan den åkte ut och jag fick trotsa den arktiska kylan ännu en gång för att gå ut i matkällaren och hämta något bättre.
Logga in
Skapa konto
Ordningen återställd.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 217 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 217 inlägg