3 391 096 läst · 16 662 svar
3391k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jaha hoppsan hejsan. Här känner jag att jag måste säga något, men jag vet inte om det är "vad var det jag sa" eller "vad har hänt med biltema" eller ja, vad jag ska säga egentligen. Kanske tystnaden talar bäst i detta fall.ullberg skrev:Nu hoppas jag att tiden med sprutor som är ”built to a price” är över - detta ska ju tydligen vara ”das original” och även utan tveksamma tyska kvalitetshöjande ord tror jag på Gloria.
[bild]
den är säkert byggd för lite tuffare vätskor men för oss kommer det bara bli ett mycket välanvänt verktyg i kök och hushåll - såpasprejare! Då borde den hålla väldigt länge hoppas jag…
Också lyxigt att den levererar på både ”in- och utandning”
/U
I övrigt köpte jag själv ett par av dessa för ett par månader sedan, en av den för att spraya tvättmedel när jag textildammsuger. Fungerar otroligt bra, precis som man kan förvänta sig av Gloria....
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 905 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 905 inlägg
Ja du, tänkte nästan göra ett inlägg i den andan när det började pratas blå skruvdragare här om dagen, fast valde tystnad då jag vet att du till sist kom till skott och skaffade en luftpåfyllare, samma tillverkare men digital som jag då njutit av i vad, 5årMathiasS skrev:
kan också rapportera att jag fortfarande använder exakt samma biltema tryckspruta för avfettning som jag köpte då - en lite mindre variant än den som du väl lyckats göra sönder, börjar nu bli lite hängig så kanske dags att plocka fram den större varianten ur sin kartong, där den legat sen dagen då alla tre köptes…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U