3 331 670 läst · 16 494 svar
3332k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.D dilemma skrev:
Dock stod det nåt om "viss leveranstid kan förekomma" och när jag kontaktade dom efter beställning och fick till svar att dom skulle få hem paketet vecka 21 bad jag dom styrka ordern och beställde från Lefeld.de istället, osäker om Amazon.se hade på lager då jag beställde, slut nu i vart fall...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nu kan jag ladda fort och såga hela sommaren.
Blåtandsansluten laddare förstår jag inte hur man klarat sig utan tidigare..
Vad fick du betal Fredrik?FredrikR skrev:Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.
Dock stod det nåt om "viss leveranstid kan förekomma" och när jag kontaktade dom efter beställning och fick till svar att dom skulle få hem paketet vecka 21 bad jag dom styrka ordern och beställde från Lefeld.de istället, osäker om Amazon.se hade på lager då jag beställde, slut nu i vart fall...
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Haha, är inte det här lite som att fråga om ens lön..?T trojlee skrev:
På tok för mycket egentligen, men villhöver ihop med nyheten på intranätet att det beslutats om full vinstandel made me...
Blev knappa 3900:- ink frakt, jag vet, jag borde köpt något mer för att kompensera för frakten.
Logga in
Skapa konto
Trycker i bra med ström i boostläget.
Även om standardläget kommer göra jobbet alla gånger.
294.49 SEK. Valde enmetersversionen eftersom det är vad jag behöver. Fungerar kanon via WiFi.tveksamt skrev:
https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B08NJZ4XN3/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
När jag såg 945g så var min första tanke - vilka as till batterier att vara tunga.FredrikR skrev:Fick hem denna idag, beställde först från Toolab då dom låg bra till och ingår i Cashback-kampanjen.
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Min andra tanke var att väga mina 5,5, och de visar sig väga 977g - hur är det ens möjligt, känner mig kränkt!
Jag tror de har samma vikt angivna i specen, 5,5 och 8,0Ah.D dilemma skrev:
Tänkte först att 8,0 nog blir tungt och klumpigt men när 5,5 såg ut att väga lika mycket så.
Hur funkar det rent praktiskt om man beställer från Lefeld.de, får man varorna hemkörda eller måste man hämta dem på godtycklig fraktgård?
Min tyska är tyvärr obefintlig men tycker mig se att frakten är 15€ men det är väl någon momsskillnad som också tillkommer?
Edit: även nyfiken på erfarenhet från svh24.de föresten.
Min tyska är tyvärr obefintlig men tycker mig se att frakten är 15€ men det är väl någon momsskillnad som också tillkommer?
Hem till dörren med UPS för €15 betalade jag förra veckan. Tillkommer inget mer än det du betalar vid utcheckning.E Emil.P skrev:Hur funkar det rent praktiskt om man beställer från Lefeld.de, får man varorna hemkörda eller måste man hämta dem på godtycklig fraktgård?