3 390 919 läst · 16 661 svar
3391k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Absolut, jag har bara minnen av hur grym avverkning de där maskinerna hade med rätt band. Inga minnen av att banden gick av just, men kan ha förträngt. Vet att jag som liten ”experimenterade” med denna maskin, så det borde påfrestat banden en delnanowire skrev:
Medlem
· Sverige
· 5 380 inlägg
Kanske, jag har köpt något som hette Pirhana men minns inte vem som tillverkat. Man blir litet less när det ska göras något och bandet går av inom 60 sekunder. Ska kolla om det finns bättre kvalle på dessa band, tips mottages tacksamt och som jag sett finns det en standarddimension till dessa ”fingerslipar”. Gillar verktyget annars, väldigt användbart!richardtenggren skrev:
Nu är det "bara" montaget kvar.....
Vid beställningen på hemsidan såg det ut som om det kostade extra att få med montageutrustning om man vill hänga den i taket. Vilket jag inte valde till, men när man öppnade kartongen så låg det med en påse med upphängningsgrejer. Dock inte lika den som kostade 396:- på hemsidan men skruvar, öglor och kedjor som nog skall lösa upphängningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vid beställningen på hemsidan såg det ut som om det kostade extra att få med montageutrustning om man vill hänga den i taket. Vilket jag inte valde till, men när man öppnade kartongen så låg det med en påse med upphängningsgrejer. Dock inte lika den som kostade 396:- på hemsidan men skruvar, öglor och kedjor som nog skall lösa upphängningen.
Redigerat:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Fick ju faktiskt hem lite verktyg igår också, en stycke hammare från Dewalt och lite wera-bits.
Sen har vi den här penntrenden, råkade även trilla in en Rotring 800 och två stycken 600 ballpoint, varav en till frun. Mina hamnade dock på kontoret
Logga in
Skapa konto
Sen har vi den här penntrenden, råkade även trilla in en Rotring 800 och två stycken 600 ballpoint, varav en till frun. Mina hamnade dock på kontoret
Logga in
Skapa konto
Jag kikade och det är Bosch-band jag kört med, men länge sedanH Harald Blåtumme skrev:Kanske, jag har köpt något som hette Pirhana men minns inte vem som tillverkat. Man blir litet less när det ska göras något och bandet går av inom 60 sekunder. Ska kolla om det finns bättre kvalle på dessa band, tips mottages tacksamt och som jag sett finns det en standarddimension till dessa ”fingerslipar”. Gillar verktyget annars, väldigt användbart!
Haha okej, jag har slipat en sten på tomten där vi bodde när jag var mindre, det gick bra vad jag minnsnanowire skrev:
Redigerat:
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 428 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 428 inlägg
Jag gjorde den missen och köpte till, men fann det helt överflödigt då det medföljande räckte gott och väl.R roli skrev:Vid beställningen på hemsidan såg det ut som om det kostade extra att få med montageutrustning om man vill hänga den i taket. Vilket jag inte valde till, men när man öppnade kartongen så låg det med en påse med upphängningsgrejer. Dock inte lika den som kostade 396:- på hemsidan men skruvar, öglor och kedjor som nog skall lösa upphängningen.
Jag blev också positivt överraskad när jag öppnade kartongen och såg att det låg med takmonteringsutrustning.R roli skrev:Nu är det "bara" montaget kvar.....
[bild]
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 246 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 246 inlägg
Den är egentligen till för att plocka upp potatis men jag hoppas att kunna snabbsålla komposten med den också. Jorden i landet är ganska lucker annars så är det rätt hårt att gräva här med.FreQa skrev: