3 390 919 läst · 16 661 svar
3391k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 731 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
jag har en tanke om att ersätta typ weidmuller skruvplintar i små installationer med dessa och en egenutvecklad din-hållare.H hattkatt skrev:
Helt onödigt egentligen men man är som en leksaksminister ibland
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 929 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Låter som mitt arvegods jag har hemma, kanske lite mörkare grönt än Bosch(fast äldre Bosch gröna var väl också mörkare)…TeroM skrev:
Jag vet bara att pappa sa något om att det var enda anledningen till att han köpte en B&W, att de var ensamma om ”fingerslip”
Redigerat:
Medlem
· Sverige
· 5 380 inlägg
Har en liknade B&D men jäklar vad de där tunna slipbanden är känsliga, går av för typ ingenting. men med försiktig hantering så ett bra och användbart verktyg absolut.nanowire skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Medlem
· Sverige
· 5 380 inlägg
Skaffade en lätt enhandshållen tigersåg enligt bilden nedan. Helt underbar kort sagt, knappt ens några vibrationer och sågar extremt lugnt och kontrollerat. Helt väsensskild från min gamle svintunga nätsladdsanslutna som iofs är effektiv men fruktansvärt bångstyrig i synnerhet när man har aktiverat de elliptiska såglägena… så den huserar numera i bagaget på bilen för de jobb där jag inte pallade att ta med den men den ändå blev saknad… komplicerad relation där En sådan grej man inte skulle bli ledsen över om den blev stulen om man säger så.
Men det jag oftast vill ha en tigersåg till är lättare arbeten med mer precision än rå kraft och detta nya tillskott verkar helt suveränt baserat på några korta provsågningar i diverse.
Men det jag oftast vill ha en tigersåg till är lättare arbeten med mer precision än rå kraft och detta nya tillskott verkar helt suveränt baserat på några korta provsågningar i diverse.
Logga in
Skapa konto