På Sandbergs järn står det att Hultafors har leveransproblem av den. Kanske drabbar fler?

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Jag har beställt den och fått leveransdatum i april så dom har problem med den helt klart.

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Jckssn Jckssn skrev:
Fick den demad av en hultafors-säljare för några veckor sedan men jag har inte sett några i butiker ännu.

Ett tredje alternativ står milwaukee för, ingen aning om den finns att köpa ännu.

[länk]
svår att tappa bort med den färgen (y)

Fick bli en till för dagar då man inte orkar dra upp den stora från källaren eller när det är för kallt att ha öppet fönster med slang.

• Förpackning av AC835 LOW NOISE SERIES, Aerfast portabel luftkonditioneringsenhet på trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alltgår och 3 till
  • Laddar…
Blev ägare till en lite större såg idag. Tyvärr klarade inte min 8" Makita 120mm golvsocklar.

Nu är frågan om man har någon nytta av en stor och en liten kap och gersåg?

• Ny stor kap och gersåg i ett rörigt arbetsrum med verktyg och byggmaterial på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stigen och 2 till
  • Laddar…
J Jowl skrev:
Fick bli en till för dagar då man inte orkar dra upp den stora från källaren eller när det är för kallt att ha öppet fönster med slang.
Vad kostar en sån där ?

nino nino skrev:
Vad kostar en sån där ?
Jag fick ge 2395kr på Bauhaus idag.

• Gilla
nino
  • Laddar…
J Jowl skrev:
Klämde på en sån häromdagen. Har du hunnit testa den än? Har ett liknande användningsområde (släpa runt i huset inkl garaget för dyckertpistol, pumpa något däck, etc). Är den tyst nog att ha i samma rum utan hörselskydd?

N Nyrostad skrev:
Klämde på en sån häromdagen. Har du hunnit testa den än? Har ett liknande användningsområde (släpa runt i huset inkl garaget för dyckertpistol, pumpa något däck, etc). Är den tyst nog att ha i samma rum utan hörselskydd?
Får återkomma, har inte hunnit testa än.
Precis, dyckertpistol och liknande är min tanke också.

• Gilla
Nyrostad
  • Laddar…
N Nyrostad skrev:
Jag har en väldigt snarlik modell från Aerfast
https://www.proffsmagasinet.se/arbe...rdon/kompressor/aerfast-ac10304-kompressor---

Tycker den är helt fantastisk och behöver definitivt inte hörselkåpor för den. Den får stå och brumma mitt bland familjen och ingen bryr sig ett dugg om den.

• Gilla
Jowl
  • Laddar…
D Daaaaaniel skrev:
Jag har en väldigt snarlik modell från Aerfast
[länk]

Tycker den är helt fantastisk och behöver definitivt inte hörselkåpor för den. Den får stå och brumma mitt bland familjen och ingen bryr sig ett dugg om den.
Kul att höra! Då kanske jag rentav lyckas både smuggla hem och använda den utan att sambon märker det... :D

• Haha
  • Gilla
Immobil och 4 till
  • Laddar…
Niklasloow Niklasloow skrev:
Blev ägare till en lite större såg idag. Tyvärr klarade inte min 8" Makita 120mm golvsocklar.

Nu är frågan om man har någon nytta av en stor och en liten kap och gersåg?
är det en gcm10 eller 12? mitt tips är att inte sälja den lilla sågen. Den stora tröttnar man väldigt fort på att flytta. Blir väldigt tungt om du frågar mig.

H hyggabus skrev:
ska du ha en billig och tyst kompressor för att primärt skjuta spik med :
[länk]
995:-
Fyfan en sån har jag någonstans, måste varit något fel på den för den låter som en kulspruta när den startar. Några år äldre iofs.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.