S
FredrikR skrev:
Nåt blått? :)
Tyvärr inte:( men något klämmande :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
Äsch, en del leverans

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
Jckssn skrev:
Lite blocket-fynd idag!

[bild]
Bänkslip

[bild]
8st limknektar
Säljer du 4? ;)

Dagens traderafynd!
Var och hämtade den på bussgods idag

image.jpg
Skapa konto

Hoppas skivan håller någorlunda, annars blir jag lite fattig har jag insett. 180mm diamant.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Här är mitt Tradera fynd. Köpte det bara för att jag aldrig sett denna sortens handtag. Känns som snikvariant av Bahco. Någon som vet om det var en speciell serie eller någon annan info om dom.
image.jpeg
Skapa konto

31jCCY9-pqL.jpg
Skapa konto

Från Clas Ohlsson. 299kr. Samuraicarpenter tycker det är en bra såg så jag ska prova :)

Ernst kan ju inte ha fel, sätt igång och kapa rundstav hejvilt!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
Skooda skrev:
Äsch, en del leverans

[bild]
Nytt försök idag :)

Inte dagens inköp men senaste tidens :)
image.jpg
Skapa konto

Ett Hultafors MST 180, en essbox med diverse bra att ha askar, ett kit med hårdmetall hålsågar från PRO-fit samt 2st Makpac väskor från makita med tillhörande inlägg samt en elektroniktång från knipex, kommer att vara till bra hjälp när man ska dra nätverk här hemma.

image.jpg
Skapa konto

Igår blev det ett riktigt bra fynd, nästan full Mison flaska till mig-svetsen för några hundringar :)

• Gilla
xdigger
  • Laddar…
Jimmu skrev:
Makpac väskor från makita med tillhörande inlägg
Vad för inlägg? Hur ska du inreda väskorna? (Gärna en bild eller två) /Nyfiken Makita-Nörd

tullemannen skrev:
Vad för inlägg? Hur ska du inreda väskorna? (Gärna en bild eller två) /Nyfiken Makita-Nörd
image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

Det är alltså dessa svart insatser som är formade efter maskinerna.
Jag köpte dem hos proffsmagasinet
http://www.proffsmagasinet.se/verkt...#{"filter":{"brand_group":["prod_brd-s1/9"]}}

Har tidigare köpt nakna maskiner, men tröttnade på det, och vill ha ordning och reda på grejerna ��

• Gilla
tullemannen
  • Laddar…
^^^^^
Intressant, själv går jag åt andra hållet, köper hellre maskiner utan lådor då lådorna aldrig används och bara dräller och skräpar ner. Har maskinerna i egna hurtsar eller hållare på väggen.

Inte så mkt i verktygsväg, såndär pytteliten skruvmejsel så jag kunde dra till skruvarna på mina älsklingsbrillor (randolph aviators) som blivit slappa. 6x90mm rostfria skruvar från bothnia bolt så jag kan börja fixa trappan som ska bakom terassen, köpt blandfärg då bilen ska målas om. Blivit många verktygsrelaterade saker...

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
DennisCA skrev:
Intressant, själv går jag åt andra hållet, köper hellre maskiner utan lådor då lådorna aldrig används och bara dräller och skräpar ner. Har maskinerna i egna hurtsar eller hållare på väggen.
Nu drar jag detta OT, sorry. Jag dras mellan dom olika hållen. Gött med fina installationer för maskinerna i garaget. Men samtidigt drar jag iväg med maskinerna ibland, så då är lådorna värdefulla, och snygga 😳

P
DennisCA skrev:

Inte så mkt i verktygsväg, såndär pytteliten skruvmejsel så jag kunde dra till skruvarna på mina älsklingsbrillor (randolph aviators) som blivit slappa.
Så mejseln som följde med brillorna dög inte? :cool:

Och jag håller med dig om alla plastlådor som bara är i vägen. Ska jag ha med mig flera maskiner lägger jag ned dem + de tillbehör jag behöver i en gammal kundkorg. Blir inte så mycket att bära och är lätt att komma åt det man behöver när man är på plats.

trattalask
En liten systainer och lite slippapper till min lillrotex.

14691947493991427887843.jpg
Skapa konto

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.