3 340 691 läst · 16 508 svar
3341k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Inte dagens inköp men senaste tidens
Ett Hultafors MST 180, en essbox med diverse bra att ha askar, ett kit med hårdmetall hålsågar från PRO-fit samt 2st Makpac väskor från makita med tillhörande inlägg samt en elektroniktång från knipex, kommer att vara till bra hjälp när man ska dra nätverk här hemma.
Igår blev det ett riktigt bra fynd, nästan full Mison flaska till mig-svetsen för några hundringar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett Hultafors MST 180, en essbox med diverse bra att ha askar, ett kit med hårdmetall hålsågar från PRO-fit samt 2st Makpac väskor från makita med tillhörande inlägg samt en elektroniktång från knipex, kommer att vara till bra hjälp när man ska dra nätverk här hemma.
Logga in
Skapa konto
Igår blev det ett riktigt bra fynd, nästan full Mison flaska till mig-svetsen för några hundringar
tullemannen skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det är alltså dessa svart insatser som är formade efter maskinerna.
Jag köpte dem hos proffsmagasinet
http://www.proffsmagasinet.se/verkt...#{"filter":{"brand_group":["prod_brd-s1/9"]}}
Har tidigare köpt nakna maskiner, men tröttnade på det, och vill ha ordning och reda på grejerna
^^^^^
Intressant, själv går jag åt andra hållet, köper hellre maskiner utan lådor då lådorna aldrig används och bara dräller och skräpar ner. Har maskinerna i egna hurtsar eller hållare på väggen.
Inte så mkt i verktygsväg, såndär pytteliten skruvmejsel så jag kunde dra till skruvarna på mina älsklingsbrillor (randolph aviators) som blivit slappa. 6x90mm rostfria skruvar från bothnia bolt så jag kan börja fixa trappan som ska bakom terassen, köpt blandfärg då bilen ska målas om. Blivit många verktygsrelaterade saker...
Intressant, själv går jag åt andra hållet, köper hellre maskiner utan lådor då lådorna aldrig används och bara dräller och skräpar ner. Har maskinerna i egna hurtsar eller hållare på väggen.
Inte så mkt i verktygsväg, såndär pytteliten skruvmejsel så jag kunde dra till skruvarna på mina älsklingsbrillor (randolph aviators) som blivit slappa. 6x90mm rostfria skruvar från bothnia bolt så jag kan börja fixa trappan som ska bakom terassen, köpt blandfärg då bilen ska målas om. Blivit många verktygsrelaterade saker...
Nu drar jag detta OT, sorry. Jag dras mellan dom olika hållen. Gött med fina installationer för maskinerna i garaget. Men samtidigt drar jag iväg med maskinerna ibland, så då är lådorna värdefulla, och snygga 😳DennisCA skrev:
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Så mejseln som följde med brillorna dög inte?DennisCA skrev:Intressant, själv går jag åt andra hållet, köper hellre maskiner utan lådor då lådorna aldrig används och bara dräller och skräpar ner. Har maskinerna i egna hurtsar eller hållare på väggen.
Inte så mkt i verktygsväg, såndär pytteliten skruvmejsel så jag kunde dra till skruvarna på mina älsklingsbrillor (randolph aviators) som blivit slappa.
Och jag håller med dig om alla plastlådor som bara är i vägen. Ska jag ha med mig flera maskiner lägger jag ned dem + de tillbehör jag behöver i en gammal kundkorg. Blir inte så mycket att bära och är lätt att komma åt det man behöver när man är på plats.