Varit på jakt efter en borrskruvdragare och cirkelsåg nu ett tag och slog till på detta erbjudande:
https://www.proffsmagasinet.se/verk...rskruvdragare-med-40ah-batterier-och-laddare-

Bosch GSR 18V-60 C med två stycken 4Ah batterier plus laddare
Rek pris 7800 kr, 51% rabatt
Sedan ingick cirkelsågen Bosch GKS 18V-57, värde 2600 kr.
Några boxar ingick också

Totalt 3700 kr för allt.

Tycker jag gjort ett litet fynd ... skruvdragaren har massa lull man inte behöver, men hoppas det är en bra maskin i övrigt, borstlös.
 
Kostar skruvdragaren "normalt" 7800:-? Konstig prissättning med att säga att det är 51% rabatt...... då man kan hitta maskinen för 2037:- på nätet. Möjligen att det är ett bra erbjudande om man är i behov av en sladdlös cirkelsåg också.
 
R roli skrev:
Kostar skruvdragaren "normalt" 7800:-? Konstig prissättning med att säga att det är 51% rabatt...... då man kan hitta maskinen för 2037:- på nätet. Möjligen att det är ett bra erbjudande om man är i behov av en sladdlös cirkelsåg också.
Ja det är ju säkert ingenstans som den säljs för "rekommenderat" pris .. Jag hittar den bara för det priset utan batterier. Två stycken 4.0 Ah batteriet går på runt 2000 spänn.
 
R roli skrev:
Kostar skruvdragaren "normalt" 7800:-? Konstig prissättning med att säga att det är 51% rabatt...... då man kan hitta maskinen för 2037:- på nätet. Möjligen att det är ett bra erbjudande om man är i behov av en sladdlös cirkelsåg också.
Och cirkeln går ju att hitta för runt 2000 på andra ställen, men visst det är ett ganska bra erbjudande.
 
Jag blir ändå lite tveksam...
 
FredrikR FredrikR skrev:
Köpt och köpt "host host"..

Fars dags present!
[bild]

Tänk att pojkarna visste.. :geek::heart:
Vart hittade pojkarna dessa då? Är också i behov av lite stämjärn.
 
iSnobben iSnobben skrev:
Vart hittade pojkarna dessa då? Är också i behov av lite stämjärn.
Amazon.de verkar dom fyndat på...
Kom inslagen och med färdigt gratulationskort, fri frakt lockade dom nog ;)
 
  • Gilla
iSnobben
  • Laddar…
S johd01 skrev:
Jag blir ändå lite tveksam...
Det blir nog inga "verkliga" 50%, men ändå ett helt ok pris. (y)

4200:- plus frakt får du ge för de båda från Tyskland tex.

Väljer du köpa lösa delar kan du få ett 5.0Ah batteri för 695:- i Sverige (fri frakt).
 
Jag tror jag struntar i det ändå och köper en cirkelsåg på sladd istället. =)
 
Snålheten förlorade efter en lång kamp mot "kampanj-djävulen",triggar måste ha begäret inom en....och nu står den här.:D
En ny Makita tjocklekshövl i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Valkyr och 5 till
  • Laddar…
Chrille.B Chrille.B skrev:
Snålheten förlorade efter en lång kamp mot "kampanj-djävulen",triggar måste ha begäret inom en....och nu står den här.:D
[bild]
Den kommer du inte att ångra dig på. Hade en tidigare, ångrade att jag sålde den. Givetvis får man välja avverkning med hänsyn till maskinens kapacitet och den låter riktigt högt och oskönt men lätt att bära med sig och framförallt så hyvlade den riktigt riktigt bra.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Den kommer nog tjäna mig väl :) det var den eller dewalten, men den skulle tydligen låta betydligt högre så den ströks från listan, vill ju kunna grejja lite efter barnen lagt sig. :)
 
Kom hem lite roligt i veckan!
En tigersåg och en kartong för en sladdlös cirkelsåg, båda av märket Makita, på ett golv bredvid en vägguttag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Även en tigersåg 187z
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Ny inköpt Festool HKC cirkelsåg med FSK 250-skena på ett arbetsbord omgiven av andra verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Impulsshopping idag! :D
Festool HKC med FSK 250-skena.

Tanken är att slippa dra med sig kapexen varje gång man ska kapa lite reglar osv och istället använda den här.
 
  • Gilla
Hedens och 1 till
  • Laddar…
Jckssn Jckssn skrev:
[bild]
Impulsshopping idag! :D
Festool HKC med FSK 250-skena.

Tanken är att slippa dra med sig kapexen varje gång man ska kapa lite reglar osv och istället använda den här.
mmmmm... behöver också en hkc.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.