3 337 322 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Hmm, jag muckade också 2001 men har för mig vår slutövning var i Gällivare med omnejd. Tillsammans med Boden. Själv låg jag som KB vid Norrlandsjägarna, K4, Arvidsjaur!
Efter tips i länktråden så kunde jag inte hålla mig utan det fick bli en 18V batteribygglampa med smartphonestyrning. Smidigt att kunna ha bra belysning även med strömmen bortkopplad i nåt renoveringsprojekt. Passade även på att investera i den kombinerade 10.8/12V och 14.4/18V laddaren så man kan ladda båda typerna av batterier samtidigt.
DUAB?Carreyfan skrev:Efter tips i länktråden så kunde jag inte hålla mig utan det fick bli en 18V batteribygglampa med smartphonestyrning. Smidigt att kunna ha bra belysning även med strömmen bortkopplad i nåt renoveringsprojekt. Passade även på att investera i den kombinerade 10.8/12V och 14.4/18V laddaren så man kan ladda båda typerna av batterier samtidigt.
Och ladda telefonen så du kan fortsätta styra lampan
Nu hann jag provslipa lite, tog ett av de bifogade 120 papperna, en spillbit från en regel fick agera testobjekt.B badtastex skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske svårt att se men detta är resultatet efter en knapp minuts slipning.
Verkar göra sitt jobb helt ok, visst kände jag att jag blev lite torr om läpparna av det dammet som inte hamnade i behållaren men inte så pass att det börjades nysa eller snora.
Verkar lovande
Jo den där har man sneglat på många gånger men en tredje kap vete f-n om jag kan försvara...C chrille-gäddan skrev:
En omärkt och en HB, båda lite nättare. Fanns trivor med yxor på den loppisen, men jag har tillräckligt med stora. Att restaurera och skafta om en yxa är en grym inflyttningspresent, om jag får säga det själv. Sen behöver man ju en i lägenheten, en i bilen, en som man tar med sig till skogs, och några på landet...siggebo skrev: