3 337 401 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag överklockar den med 60Hz och då kan jag köra min 2,2kW fräs.
Inga fler batteriverktyg för mig.
Inga fler batteriverktyg för mig.
Testat men är lite besviken störningar från FM-sändare och tom lokalt wifi fick maskinerna att hacka och gå ojämnt vilket i några fall påverkade resultatet negativt.Björn Melander skrev:
Lovande men med (rejäl) utvecklingspotential skulle jag säga.
//Ronnie
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Det låter som du haft otur och hamnat i elskugga.
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Prova att koppla via stereoförstärkare så försvinner nog problemetPysslarn skrev:
Undvik att att prova med hemmabio förstärkare, du vill ju inte få trådlös 3-fas med egen jord och nolla
Rullade hem "nya" bandsågen. Den är i jättebra skick men något mindre än jag hoppats på, 350mm hjul och samma såghöjd som min Inca. Dock betydligt kraftigare stomme (ett stycke gjutjärn) och borde kunna spänna bredare blad. Väger hur mycket som helst trots den ringa storleken. Köpte den osedd lite på chans, får se om jag behåller den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du putsar upp den lite och skickar vidare lär du inte förlora ngt, folk verkar som tokiga när man lägger upp en annons och den har ju en trevlig storlek som tilltalar många men blir väl lite redundant i kombination med din Inca.
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
En liten borrmaskin, en liten press? Blev också en handvevad slipsten med hygglig utväxling, en filklove och två små skruvstäd i samma låda.
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Dubbelpost
Har alltid velat ha en sådan här mackapär, vet inte riktigt varför men de ser ju användbara ut. Swdendro hade vinterkampanj på Holzmann-maskiner så jag slog till. Priset?: 1440:- inkl moms och frakt.
Beklagar bildkvaliteten men å andra sidan är det här ju inte en superviktig post.
//Ronnie
Logga in
Skapa konto
Beklagar bildkvaliteten men å andra sidan är det här ju inte en superviktig post.
//Ronnie