Jag överklockar den med 60Hz och då kan jag köra min 2,2kW fräs.
Inga fler batteriverktyg för mig.

Björn Melander skrev:
[bild]

Köpte en uppsättning trådlös skarvkabel. Faktiskt rätt imponerande räckvidd (300 m) vid 2 kW uttag.
Testat men är lite besviken — störningar från FM-sändare och tom lokalt wifi fick maskinerna att hacka och gå ojämnt vilket i några fall påverkade resultatet negativt.

Lovande men med (rejäl) utvecklingspotential skulle jag säga.
//Ronnie

Det låter som du haft otur och hamnat i elskugga.

Pysslarn skrev:
Testat men är lite besviken — störningar från FM-sändare och tom lokalt wifi fick maskinerna att hacka och gå ojämnt vilket i några fall påverkade resultatet negativt.

Lovande men med (rejäl) utvecklingspotential skulle jag säga.
//Ronnie
Prova att koppla via stereoförstärkare så försvinner nog problemet
Undvik att att prova med hemmabio förstärkare, du vill ju inte få trådlös 3-fas med egen jord och nolla

Fjojtmehmet skrev:
Prova att koppla via stereoförstärkare så försvinner nog problemet
Undvik att att prova med hemmabio förstärkare, du vill ju inte få trådlös 3-fas med egen jord och nolla

Du är på fel sida datumgränsen nu...(y):rolleyes:

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Lindarn har rabatt på paketet BOSCH BLÅ GCM 8 + SJL GTA 2500 så då åkte jag till Bauhaus och nyttjade deras prisgaranti och fick ut paketet för 3990.

Rullade hem "nya" bandsågen. Den är i jättebra skick men något mindre än jag hoppats på, 350mm hjul och samma såghöjd som min Inca. Dock betydligt kraftigare stomme (ett stycke gjutjärn) och borde kunna spänna bredare blad. Väger hur mycket som helst trots den ringa storleken. Köpte den osedd lite på chans, får se om jag behåller den.

Kraftig, mindre bandsåg i gjutjärn med 350mm hjul i en välorganiserad verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
vectrex och 3 till
  • Laddar…
Om du putsar upp den lite och skickar vidare lär du inte förlora ngt, folk verkar som tokiga när man lägger upp en annons och den har ju en trevlig storlek som tilltalar många men blir väl lite redundant i kombination med din Inca.

Ja som sagt, jag får se. Den känns rejäl och bra kvalitet, inga glapp nånstans o bra styrningar men bordet hade jag velat ha större, såghöjden är jag inte lika brydd av.

• Gilla
Torpolle
  • Laddar…
Beställt en GOP 40-30 utan tillbehör idag. Nu behöver jag bara hitta rätt insats till en överbliven L-Boxx, är det nån som vet vad den heter?

Klickade hem ett bits och borrsats från Makita närmare bestämt D-37194 från Harald-nyborg för 949:-.

Handvevad slipsten med trähandtag och gammalt skruvstäd på ett dammigt arbetsbord.
Skapa konto

Gammal handvevad bordsborrmaskin märkt 'CORA' monterad på en träplatta, slitna detaljer i bilden.
Skapa konto

En liten borrmaskin, en liten press? Blev också en handvevad slipsten med hygglig utväxling, en filklove och två små skruvstäd i samma låda.

• Gilla
Seglartokig och 2 till
  • Laddar…
Dubbelpost

Idag blev det ett frässtål.

Ett nytt frässtål från CMT Orange Tools förpackat i en blisterförpackning, placerat på en svart yta.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Har alltid velat ha en sådan här mackapär, vet inte riktigt varför men de ser ju användbara ut. Swdendro hade vinterkampanj på Holzmann-maskiner så jag slog till. Priset?: 1440:- inkl moms och frakt.

Holzmann bandslip och diskslipmaskin på bild på förpackning, modell BT 75.
Skapa konto

Beklagar bildkvaliteten men å andra sidan är det här ju inte en superviktig post.
//Ronnie

• Gilla
dostoro
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.