John J skrev:
[länk]

Modernt men iskallt.

Men herre gud, vad har de gjort?????? *svårt chockad*

I det huset har jag bott, är släkt med tidigare (?) ägaren. Måste säga att jag tycker det ser rent förskräckligt ut! Kåken var oerhört mycket charmigare innan denna "vitchock" drabbade den. Visst, det fanns behov av viss "uppfräschning" men fullt av toppklassmaterial från 50-talet som nu är skickade till hushimlen.

Nä fy.........
 
J
Johan Gunverth skrev:
Ja, fy satan vad enkelt man kan förstöra ett hus. Vem vill köpa detta? Kommer ju att kosta 16,5 mille att återställa. :D
Verkar inte ens färdigställt när bilderna togs.

Undrar just varför man säljer ett helt nyrenoverat hus.

http://www.hemnet.se/beskrivning/649936?r=3

12.000.000 billigare hus på samma gata d^_^b

frufridell skrev:
Men herre gud, vad har de gjort?????? *svårt chockad*

I det huset har jag bott, är släkt med tidigare (?) ägaren. Måste säga att jag tycker det ser rent förskräckligt ut! Kåken var oerhört mycket charmigare innan denna "vitchock" drabbade den. Visst, det fanns behov av viss "uppfräschning" men fullt av toppklassmaterial från 50-talet som nu är skickade till hushimlen.

Nä fy.........
Finns en del tuffa detaljer men huset passar inte in bland gamla sjöbodar i Bohuslän.
 
John J skrev:
[länk]

Modernt men iskallt.
snyggt hus...den stilen är bäst..:D
rena ytor..inga tavlor...eller mattor...eller andra smågrejor framme..
teknik grejor ska synas..
perfekt hus...d^_^b
 
John J skrev:
[länk]

Modernt men iskallt.
Frän trappa! Måste vara rejäla infästningar då varje steg bara sitter i en sida?
 
Det här huset gillar jag http://www.hemnet.se/beskrivning/681279?r=3

I vanliga fall brukar jag inte gilla de där husen som är jättedyra för att de är för stora eller för vräkiga eller för "sirliga". Men det här önskar jag att jag vann en massa på lotto så att jag kunde köpa det.
 
J
byggankan skrev:
Det här huset gillar jag [länk]

I vanliga fall brukar jag inte gilla de där husen som är jättedyra för att de är för stora eller för vräkiga eller för "sirliga". Men det här önskar jag att jag vann en massa på lotto så att jag kunde köpa det.
För de pengarna skulle jag nog vilja ha mer avskildhet.

Närmaste granne och en båt hamn inom 50 m känns inget kul alls.
 
byggankan skrev:
Det här huset gillar jag [länk]

I vanliga fall brukar jag inte gilla de där husen som är jättedyra för att de är för stora eller för vräkiga eller för "sirliga". Men det här önskar jag att jag vann en massa på lotto så att jag kunde köpa det.
Bra pris tycker jag. Visst, det finns "bättre" tomter på Resarö men sällan för dom pengarna.
 
"Aupairavdelning" .... *fniss*....
 
Haha, ja en "Aupairavdelning" kanske vore nåt...Tydligen får det inte heta generationsboende eller uthyrningsdel där ute på Solsidan ;)
 
På originalritningen står det bergis "Tjenare". Fast i annan del av huset, och arkitekten menade inte alls "Hej" eller nåt sånt.
 
AXS
Tycker mina föräldrars hus som är till salu är ganska coolt, iaf väldigt speciellt.

Hoppas det är OK när jag bara lägger upp bilder, ingen länk till objektet om inte det oxå är OK.
 
  • 3PCQUJ9CRRABK0RH_3PE3179K13B4MIHQ_____resize_s_800_0.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3PCQUJ9CRRABK0RH_3PE31DD6D3B4MJ97_____resize_s_800_0.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3PCQUJ9CRRABK0RH_3PE31H11J3B4MJNP_____resize_s_800_0.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.