surfarn skrev:
Läckert 60tal
[länk]
Riktigt coolt (förutom gillestugan). Men satan vad fult de har retuschat in brasorna i de öppna spisarna. Yuck.
 
surfarn skrev:
Läckert 60tal
[länk]
Haha, samma gardiner i allrummet som mina föräldrar haft i alla år, äkta 60-tal :-D
Kan bli riktigt fint med några hundra liter vit färg på furun och vävtapeterna.
 
surfarn skrev:
Läckert 60tal
[länk]
Verkligen läckert, lite nya ytskikt på det så. Och ny takfärg, hur tänker man när man målar rosa?!
 
AndersPS skrev:
Verkligen läckert, lite nya ytskikt på det så. Och ny takfärg, hur tänker man när man målar rosa?!
Inte bara ytskikt, radon och inrökt om man kollar besiktningsprotokollet... Men bara 14 mille.
 
engs skrev:
Ett udda hus för ett compact living projekt eller ge barnen kvarterets coolaste lekstuga?
[länk]
Vad är det som händer här, kört fast med en klinga och sen på med nästa?! Arbetare i skyddsutrustning använder stor såg för nedmontering av byggnadsdel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
K
tompaah7503 skrev:
Vad är det som händer här, kört fast med en klinga och sen på med nästa?![bild]
Jag tror man har klingan får att hindra att kapen kniper och slår. Som en kil. Flyttas nog med vart efter man kapar.
 
Marlen Eskilsson skrev:
Det här huset var lite roligt att titta på. Från 80-talet trodde jag, men det var byggt 1965! [länk]
Känns som man inspirerats av en traditionell skånelänga, med korsvirkesimitation, utstickande takbjälkar, avlång form och takkupor. Tidstypiskt har det nog varit lite för mycket experimenterande med droger samtidigt på arkitektkontoret.
 
  • Gilla
Immobil och 3 till
  • Laddar…
harry73
Huset är fantastisk och även många rum. Alla bad och toa lösningar är dock förskräckligt och jag undrar om alla kakelugnar funkar om man ser hur tät vissa möbler står med ugnen.

Fastigheten säljs med friskrivningsklausul då säljaren aldrig bott i huset och således inte känner till dess beskaffenhet till fullo.
Men dolda fel känner man väl aldrig till? även om man har bott i huset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.