1 197 604 läst · 5 418 svar
1198k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Planlösningen är inte så konstig med tanke på att bottenvåningen fungerat som B&B: http://farbrormelkers.com/
Det är verkligen ett jättefint hus. Har haft förmånen att besöka det. Känslan i rummen är mycket varmare än vad mäklarbilderna förmedlar.
Det är verkligen ett jättefint hus. Har haft förmånen att besöka det. Känslan i rummen är mycket varmare än vad mäklarbilderna förmedlar.
Prydligt, men jag tycker sovavdelningen ser "ihopklämd" ut, badrummet väldigt litet, tvättstugan ligger väldigt avskilt från det som ska tvättas (det kommer ju från sovrummen) och så finns det inget som helst kök, bara en "pentryvägg". Hade varit helt okej som fjällstuga, då är det ju blöta skidkläder i tvättstugan och samvaro på ett helt annat sätt än i vardagslivet.magnusos skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Fint hus, ja.
Men jag är förvånad över de stora glasytorna, från golv till tak.
När man ändå inte ser något annat än det egna förrådet och grannhusens gavlar.
Men jag är förvånad över de stora glasytorna, från golv till tak.
När man ändå inte ser något annat än det egna förrådet och grannhusens gavlar.
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Då vill jag påminna om vad den här tråden handlar om och citerar TS inlägg här ovan.SH skrev:
Jag har rensat i tråden. Vill du tipsa om en annan typ av hus eller småsnacka, så rekommenderar jag att du startar en egen tråd för det. Här håller vi oss till ämnet Coola hus till salu så som TS menade.