10 589 läst · 29 svar
11k läst
29 svar
Byggde pool för bara 50 000 kronor
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 112 inlägg
Att bygga pool kostar hundratusentals kronor, men Jan-Olov lyckades hitta ett framgångsrecept för att hålla nere priset.
Du kan läsa artikeln här: Byggde pool för bara 50 000 kronor
Du kan läsa artikeln här: Byggde pool för bara 50 000 kronor
250kW mer, då gäller det att ha en stadig nätanslutning.
Jag begriper att det är ett skrivfel. Men det är lite fascinerande att det är så svårt att få rätt på enheterna.
När det gäller isolering bör man tänka på samma sätt som källarisolering. Dvs, ingen oventilerad fuktspärr på utsidan.
Jag begriper att det är ett skrivfel. Men det är lite fascinerande att det är så svårt att få rätt på enheterna.
När det gäller isolering bör man tänka på samma sätt som källarisolering. Dvs, ingen oventilerad fuktspärr på utsidan.
dom flesta privata pool brukar vara 10 meter men oftast i sverige betydligt mindre dom flesta har inte pool till ligga och göra längder i det mer till bad och lek om man nu vill tränings simma går det att installera vatten jet som du simmar mot strömmenK Katthatt skrev:
Jag vet inte om artikeln eller rubriken ändrats, men jag tror att det stod att den var till för att simma i.M maria01 skrev:
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Vår pool är standard 4X8 m och jag tycker den är helt ok att simma i. Visst, man får vända oftare än i en proffsbassäng men det är ju träning att vända också.
Självklart skulle han väl lånat grävaren av en kompis gratis, så hade det blivit ännu billigare… Sen att det kostar att ha och äga en grävare är väl en helt annan sak….Redaktionen skrev:
Det är ju inte många av dem som har en hobbymaskin som har bilmaskin till den.
Jag är ganska säker på att du får vända lika ofta i en 10 meters bassäng oavsett om den är proffsbyggd eller amatörbyggd.Marlen Eskilsson skrev: