168 711 läst · 1 361 svar
169k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Okej, då funkar det olika i ios och android.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 902 inlägg
Men så är det på min telefon också om jag väljer öppna i webbläsare. Men väljer jag dela till Firefox eller Duckduckgo så fungerar det.Alfredo skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 484 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 484 inlägg
Fairlane skrev:
Det jag har synpunkter på är inte att valet inte skulle finnas när man öppnar menyn i ex en tråd, där är problemet att det inte funkar när man klickar på "Öppna i Chrome".Alfredo skrev:
Det som är omständligt är att öppna externa länkar, ex https://google.se, i något annat än ByggaHus-appen egna webbläsare. Då finns inte alternativet att öppna i Chrome utan jag får välja dela-knappen och välja att kopiera URL:en osv...
Allvetare
· Härifrån
· 776 inlägg
Som helt nybliven Byggahus-appanvändare (Android) undrar jag om man kan ställa in så att man kommer direkt till forumet när man startar appen? Jag lyckas inte hitta den funktionen.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Nej det går ej. Men om du ej stänger appen (vilka det flesta ej gör) så kommer du tillbaka till den sida där du sist var.
Allvetare
· Härifrån
· 776 inlägg
OK, synd.
Men tack för svar.
Men tack för svar.
När man bläddrar förbi vissa reklamer så "snor" appen ljudet och stänger av ljud i bakgrunden från t.ex. webradion.
Nu senast var det reklam från bluestep.
Det går inte att få igång ljudet från webradion så länge reklamrutan är synlig.
Startar man radion igen så stängs den ner så fort reklamen blir synlig i appen.
Nu senast var det reklam från bluestep.
Det går inte att få igång ljudet från webradion så länge reklamrutan är synlig.
Startar man radion igen så stängs den ner så fort reklamen blir synlig i appen.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Vilken app använder du - android eller iphone? Om du använder android, vilken webbläsare använder du normalt i din android? Händer detta även när du är inloggad?
Jag kör Android, normalt kör jag Opera som webläsare. Jag är alltid i loggad på byggahus via appen (tror jag åtminstone). Webradion som dör så fort reklamen visas kör jag genom SR:s app. Har inte testat om byggahus appen också dödar ljud från spotify eller någon annan app ännu.Per Eskilsson skrev: