Vi har hittat fler buggar och har beslutat att vänta till med att släppa appen tills att de nya buggarna också är fixade. Nu stänger vi ner och chillar och tar nya tag imorgon bitti.

• Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
j.f.s
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Menar du att du använder webbläsaren Microsoft Edge i din iPhone? Jag trodde inte ens det gick.
Med introduktionen av iOS 14 så fick man möjlighet att välja en annan standardläsare än Safari (y)

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Är det fler än mig som har problem med att ladda upp film från telefon? :thinking:
Android 10.

Idag har appen flera ggr medans man skriver gjort en refresh och ladda om tråden.
fler som upplever samma problem?

FredrikR FredrikR skrev:
Är det fler än mig som har problem med att ladda upp film från telefon? :thinking:
Android 10.

Från kameran direkt verkar det funka, men inte redan sparad film?

Äntligen har vi skickat in en ny appuppdatering till Apple (Google kommer imorgon). Den nya versionen heter 3.4 och kortfattat så innehåller den:

- Buggfixar som bland annat gör att det går att ladda upp bilder i iphonen
- Snabbare
- Förbättrad hantering av externa länkar
- Bättre visning av högupplösta bilder

Vi hoppas och tror att apparna kommer vara tillgängliga snart och att vi kan göra ytterligare förbättringar inom kort.

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
"Byggahus har kraschat"

Varje gång det startas på surfplattan nu..6år gammal Sony Xperia.
Android 7.1

Ska man tolka det som upgrade opportunity? :cool:

B
Har problem att söka efter uppgradering till den nya versionen till Android.

Skärmdump som visar felmeddelande 'net::ERR_CLEARTEXT_NOT_PERMITTED' på en Android-enhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

B breakman skrev:
Har problem att söka efter uppgradering till den nya versionen till Android.

[bild]
Det kan vara så att länken jag postade inte fungerar från appen. Kan du testa i Google Play (eller Google Butik kanske den numera heter?) och söka på ”Byggahus.se”?

Fairlane
Jag har samma problem. Det är alltså inte problem att söka efter appen i playbutiken, utan själva sökfunktionen i appen som inte fungerar.

Jag har två telefoner, med samma problem.
För att återskapa:
1. Tryck Start (nere till vänster)
2. Tryck för förstoringsglaset upp centralt
3. Skriv in söksträng (exempelvis test)
4. Tryck för sökning->fel

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
B
Det kan vara så att länken jag postade inte fungerar från appen. Kan du testa i Google Play (eller Google Butik kanske den numera heter?) och söka på ”Byggahus.se”?
Alltså Byggahus-appen är uppdaterad och det är i den jag inte kan söka.
Inga problem att söka efter ByggaHus.se i Google Play Butik.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Tack för feedback. Vi får fixa. Inträffar felet även när man använder sökfunktionen när man t ex är i Senaste?

B breakman skrev:
Alltså Byggahus-appen är uppdaterad och det är i den jag inte kan söka.
Inga problem att söka efter ByggaHus.se i Google Play Butik.
Har du provat att starta om telefonen efter uppgraderingen eller tömma cachen i app inställningar?

J
Jag har samma problem, efter uppdatering så fungerar inte söktunktionen i appen, det spelar ingen roll vars jag är när jag försöker söka.
Har android.
Skärmdump av felmeddelande i app med texten "Något gick fel" och koden "ERR_CLEARTEXT_NOT_PERMITTED".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Tack för feedback. Vi får fixa. Inträffar felet även när man använder sökfunktionen när man t ex är i Senaste?
Sökfunktionen fungerar för mig i version 3.4.

• Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.