168 326 läst · 1 361 svar
168k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Pagineringen på "Senaste" funkar inte. Trycker man på sidan två får man "ogiltigt forum".
Bra att det går framåt, men det verkar inte som att era utvecklare är särskilt fokuserade på att testa. Ovanstående borde hittats vid ett superenkelt smoke test...
Bra att det går framåt, men det verkar inte som att era utvecklare är särskilt fokuserade på att testa. Ovanstående borde hittats vid ett superenkelt smoke test...
Varför ingen direkt URL här?
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Sitter i bilen och lyckades inte få till länken, det är därför.
Grymt gött med att ios appen är uppe
Något som hade varit grymt för en gammal hund som mig är att kunna välja placering av menyfältet
Dvs möjlighet att flytta det överst
Provade och söka innan men då stängdes appen av.
Något som hade varit grymt för en gammal hund som mig är att kunna välja placering av menyfältet
Dvs möjlighet att flytta det överst
Provade och söka innan men då stängdes appen av.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Tack för bra feedback! Fortsätt så så kommer vi tillsammans kunna förbättra appen.
@mattiasp: detta funkar för mig när jag klickar på datumet. Kan det vara så att du råkat klicka lite för långt ner? I androidappen har vi gjort så att man även kan klicka på rubriken för att gå högst upp, kanske läge att fixa samma sak i ios appen?
@mattiasp: detta funkar för mig när jag klickar på datumet. Kan det vara så att du råkat klicka lite för långt ner? I androidappen har vi gjort så att man även kan klicka på rubriken för att gå högst upp, kanske läge att fixa samma sak i ios appen?
Nu är det "visa fler" istället för paginering o_Oosiris skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Svårt att förklara varför men "Visa fler" syns under "Senaste", "Deltagit" och andra sidor som är ett resultat av en "sökning" medan "Bevakningar" har paginering precis som delforumen.
Funkar inte för mig. Iphone 6 med IOS 8.4Per Eskilsson skrev:Tack för bra feedback! Fortsätt så så kommer vi tillsammans kunna förbättra appen.
Startade om appen. Fungerar nu!
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg