Det är fruktansvärt störande, tillräckligt störande för att jag inte ska använda appen, är att man hamnar tillbaka från början i listan om man under senaste i forumet klickat in på en artikel och sedan går tillbaka.
Gäller Android.
 
Ja, det är irriterande när detta.händer. Men i android appen finns det en work around på detta problem. Klicka på Inställningar och bocka i Öppna trådar i ny aktivitet så ska detta vara löst.
 
Per Eskilsson skrev:
Ja, det är irriterande när detta.händer. Men i android appen finns det en work around på detta problem. Klicka på Inställningar och bocka i Öppna trådar i ny aktivitet så ska detta vara löst.
Var hittar jag den inställningen?

Det fungerar förövrigt inte att skicka bilder med appen på Android. Åtminstone inte om man svarar med quote
 
Knappen Inställningar ligger längst ner till höger i androidappen. Om man tidigare valt att inte visa den nedre knappraden i androidappen så får man tillgång till Inställningar via den där osynliga knappen (osynlig på Samsungtelefoner, synlig på Sonytelefoner) till vänster allra allra längst ner.

Att ladda upp bilder fungerar tyvärr fortfarande inte i androidappen.
 
Finns ingen sådan inställning. Bara öppna externa länkar i webbläsare.
 
Stängknapp var det visst... :) tack. Det fungerar fint!
 
Så heter den naturligtvis. Jag hade själv glömt bort vad vi döpt den till. :surprised: Bra att det funkar.
 
olofh skrev:
Iphone 4 ios 7.1.2 appen stängs ner när man försöker starta den(nerladdad idag)

Jag vet,gammal mobil etc så kanske inget ni lägger fokus på så fortsätter köra mobilsidan
Samma telefon och samma problem. Rutan blir svart några sekunder innan den stänger ner helt.
 
Saknar trådens rubrik som ämne när man mejlar en tråd, har iPhone 6 med iOS 8.4, via mobilwebben blir trådens rubrik mejlets ämne.
 
Jag får det här meddelandet. Att det finns nätverk är ju tydligt. Är det kanske mitt nät som spökar?
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag fick just det felet ofta i förra versionen men inte längre. Har du senaste versionen?
 
Min version är daterad 9:e juli. Är det den senaste?
 
D09
Går det att få bort irritationsmomentet när man skrivit ett inlägg och sedan trycker på tillbakaknappen

Då kommer man tillbaka till när man skrev inlägget istället för att komma tillbaka till tråden alt menygruppen :)
 
mattiasp skrev:
Min version är daterad 9:e juli. Är det den senaste?
Ja, den 9:e är den senaste.

Kan du komma vad du gör innan felmeddelandet dyker upp?

Tror att detta felmeddelande används för ofta, ibland när det inte borde.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.