Har många ideer om rutan, den skulle givetvis vara välisolerad och typ skott säker. Den skulle ha en film som man elektriskt kan aktivera "stänga av garaget"

Angående ljud, i mitt hus höra det knappt när jag använder muterknackaren vinkelslipen eller kompressorn. Endast i dom rummen som är precis anslutande kan höra dom. Och det är vårat sovrum tvättstuga och toalett, så ska frugan sova när jag meckar då kanske det blir lite dumt. Men det är ju väldigt sällan (för min del iallafall) skickar med en bild på planlösningen!

• Ritning av en enplansvilla med markerade rum såsom sovrum, vardagsrum och garage, spridda på en bordsskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Har många ideer om rutan, den skulle givetvis vara välisolerad och typ skott säker. Den skulle ha en film som man elektriskt kan aktivera "stänga av garaget"
Det räcker tyvärr inte med det. Den måste även vara av typen brandglas då garage och hus är två olika brandceller.

R Robert-san01 skrev:
Det räcker tyvärr inte med det. Den måste även vara av typen brandglas då garage och hus är två olika brandceller.
Jo, det vet jag. Det löser man med en dolt monterad brandgardin. Jag monterar sådana på jobbet, och det används just när man behöver ha glas i en brandskiljande vägg.

• Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Jo, det vet jag. Det löser man med en dolt monterad brandgardin. Jag monterar sådana på jobbet, och det används just när man behöver ha glas i en brandskiljande vägg.
Varför krångla till det när det finns brandklassade glas?

H hablam skrev:
Såhär ser mitt 144+60kvm hus ut. Och för att svara den som skrivit ovan, stänger vi dörren så kan jag lova att det kan vara helt gadfyllt därinne utan någon doft. Jävligt skönt att gå ut till en varm bil på vintern utan att ens behöva gå ut i kylan förrens man kommer fram dit man ska!
Hej vi är ute efter en sådan planlösning vilken planlösning har ni i övrigt på bostadsdelen + garaget?

Sfl Sfl skrev:
Hej vi är ute efter en sådan planlösning vilken planlösning har ni i övrigt på bostadsdelen + garaget?
Vad menar du?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.