243 833 läst · 1 010 svar
244k läst
1,0k svar
Bygga egna sensorer - Hemautomation
Jag hade kunnat printa dem till dig kanske. Men har tyvärr inte tid i dagsläget. 3D printern är nerpackad pga renoveringar. Men har det inte löst sig för dig, och det inte är ett stort printjobb så skicka ett PM lite senare i höst, så får vi se om jag har packat upp den igen.
Kom ihåg att du antagligen behöver omvandla modellerna till .stl om du ska få dem printade. Har för mig sketchup inte har det inbyggt som filformat, utan du får tanka hem en plugin för detta
Kom ihåg att du antagligen behöver omvandla modellerna till .stl om du ska få dem printade. Har för mig sketchup inte har det inbyggt som filformat, utan du får tanka hem en plugin för detta
Är det någon som har testat ut Nextion HMI display som man kan köpa upp till 7" (800x480) i stället för att koppla ihop Rasberry Pi mot arduino?
Kollar lite runt denna nya HMI touch screen som värkar vara smidig i förhållande till att koppla ihop två plattformar som inte pratar ihop utom ett eget program.
Kollar lite runt denna nya HMI touch screen som värkar vara smidig i förhållande till att koppla ihop två plattformar som inte pratar ihop utom ett eget program.
Produkter som diskuteras i tråden