17 835 läst · 37 svar
18k läst
37 svar
Bra pris på Hultafors rätstege MST180
För att bidra till tråden: Jag checkade runt och Jula har det lägsta priset just nu, 1449 kr. Men eftersom Bauhaus har prisgaranti så kan man få den för 1275 kr om de nu ens har det. Det ska finnas i deras sortiment men de har slutat ta in dem. De börjar göra en Classe och tar in billiga kinaprodukter och märker de med antingen Alpha tools eller Wissent...
Hittade en MST180 i Barkarby varuhuset förra veckan men den var repig och inte förpackad i kartong så det blev inget. Och idag var jag där igen och den var borta. Kanske inte megatips men hittar ni en i fint skick så är det bara att plocka den för 1275 kr...
Hittade en MST180 i Barkarby varuhuset förra veckan men den var repig och inte förpackad i kartong så det blev inget. Och idag var jag där igen och den var borta. Kanske inte megatips men hittar ni en i fint skick så är det bara att plocka den för 1275 kr...
visst ska man leta bra priser men det finns inte många saker som är så prisvärda som ett riktigt bra pass.
jag har en hel hög med billiga skit pass som jag köpt men dom duger ju så klart inte till bygge,det blir ju bättre med hjälp av ögon mått.
efter att jag har blivit lite klokare så är det bara hultafors som gäller
jag har en hel hög med billiga skit pass som jag köpt men dom duger ju så klart inte till bygge,det blir ju bättre med hjälp av ögon mått.
efter att jag har blivit lite klokare så är det bara hultafors som gäller
Liknande trådar
-
Paketpris tiger- och cirkelsåg begagnat??
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Hjälp! Hur optimera värmesystemet inför kommande elprischock?
Värme allmänt -
Hultafors mätband 5 meter, kampanjpris på Beijer
Rea Claes O - Hultafors halva priset
Pris på Hultafors Libella 2000??
Verktyg, Maskiner & Fordon