17 834 läst · 37 svar
18k läst
37 svar
Bra pris på Hultafors rätstege MST180
Har använt min otroligt mycket, precisionen är ibland irriterande bra. Antar att man egentligen borde komplettera med en laser men det har inte blivit av. Frugan tapetserade och satte bord i lillkillens rum, tog bara MST180:an och gick varvet runt för att mäta ut till bården. Diffade nog inte en millimeter efter ett varv runt rummet, vägg efter vägg.
Köpte en på Fellessons Växjö idag, finns 2 kvar till 1095: -
Vad irriterad jag blir... Varför har ingen butik i Stockholm till sådana låga priser? Växjö, Östersund... men inte Stockholm Väntar på att någon ska sänka priset till typ 1200. Då springer jag raka vägen till Bauhaus och utnyttjar deras prisgaranti.
Varning..
Jag köpte ett av honom för en tid sedan och skulle hämta det hos honom..
När jag betalt pengarna hörde jag inte mer från honom, men jag har mailat honom nu igen..
(Ja, jag vet att det är riskabelt att betala i förskott)
Jag köpte ett av honom för en tid sedan och skulle hämta det hos honom..
När jag betalt pengarna hörde jag inte mer från honom, men jag har mailat honom nu igen..
(Ja, jag vet att det är riskabelt att betala i förskott)
Någon som har koll på läget idag? Är nämligen i behov av en ny MST180 då min gamla börjar bli opålitlig (den har varit opålitlig länge nu p.g.a. ovarsam hantering vid utlåning... ).
Billigast jag kan hitta är Bauhaus som vill ha 1395 spänn om jag inte minns fel nu... Men det känns inte som ett kap direkt.
Billigast jag kan hitta är Bauhaus som vill ha 1395 spänn om jag inte minns fel nu... Men det känns inte som ett kap direkt.
Jag är ute efter samma sak, var faktiskt på väg till Jula för att handla (1449 idag men kom inte iväg.
På Bauhaus i Malmö kunde jag inte hitta någon häromdagen och Beijer tar ca 1900 (!) På andra ställen har jag sett den runt 1600.
På Bauhaus i Malmö kunde jag inte hitta någon häromdagen och Beijer tar ca 1900 (!) På andra ställen har jag sett den runt 1600.
Plasten som håller libellen har spruckit. Jag vet inte om det har påverkat noggrannheten. Men själva aluminiumprofilen har tagit skada, med massa slagmärken. Troligen tappades den från höga höjder men är inte skev eller böjd. Går säkert att slipa utskjutande delar men pedant som man är så föredrar jag en nyphl skrev: