Inwarehouse verkar ha svårt med att bestämma sig. Nu har de återigen höjt priset till 13.890kr :)
 
  • Gilla
dennisson
  • Laddar…
miniGranis skrev:
Någon som vet hur Bosch hanterar garantifrågor ?
Om man köper en begagnad maskin "ny i låda" av privatperson men utan ÅF kvitto - kan man då åberopa garanti vid ev problem ?
Verkar inte troligt, dessutom lite suspekt med ny maskin utan kvitto :confused:
 
Beställde från inwarehouse för 13999 men ringde och pratade med dem innan och fick den för 11999 nu.
 
Har de skickat den än?



Edit-> Såg att min är plockad nu så det är väl på gång:)
 
Redigerat:
D.Petersson skrev:
Beställde från inwarehouse för 13999 men ringde och pratade med dem innan och fick den för 11999 nu.
Hur kommer det sig att du fick den billigare ?
 
Ja den ligger på uthämtnings stället nu. Ja du mortimer det va för att den var billigare i helgen.
 
D.Petersson skrev:
Ja den ligger på uthämtnings stället nu. Ja du mortimer det va för att den var billigare i helgen.
Hämtning ikväll då och lite filmer, bilder och feedback på hur den fungerar med årets uppdateringar också tar vi för givet :D
 
Redigerat:
Hade jag gärna om jag inte haft 2sjuka barn att ta hand om så det får vänta någon dag
 
D.Petersson skrev:
Hade jag gärna om jag inte haft 2sjuka barn att ta hand om så det får vänta någon dag
Kan inte frugan ta hand om de ? :)
 
  • Gilla
dennisson
  • Laddar…
Ahahaha! Nu har min skickats:D:D:D
 
mortimer skrev:
Kan inte frugan ta hand om de ? :)
mortimer kanske är frugan. ;)
 
Alfredo skrev:
mortimer kanske är frugan. ;)
Det vet man aldrig :D
 
Alfredo skrev:
mortimer kanske är frugan. ;)
Men hon kanske har en fru?

:p
 
Nyfniken skrev:
Men hon kanske har en fru?

:p
Triangeldrama ? :D
 
De anger avståndet en meter mellan slingorna för att de inte ska "ta ut" varandra. Två trådar med olika riktning som ligger jämte varandra tar ut varandra, det är ju så man drar ut till öar mitt i tomten. Tror definitivt att det går att lägga trådarna närmare varandra än en meter, det måttet är säkerligen med marginal, men hur nära får man nog testa sig fram vad som funkar. Tror att det beror på andra faktorer också, som hur lång sträcka de går så nära varandra och dylikt.

(EDIT: Detta var ett svar till ett tidigare inlägg men citeringen försvann av någon anledning?)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.