H HemmaByggareTudor skrev:
Belåningsgraden är strax under 70% och det är SEB.
Tackar för infon

S stigarn skrev:
Jag har fått erbjudande från Danske Bank nu på 3.10% i ett år. Jag är kund där idag med rörlig på 4.14% från 31 oktober. Jag har som lägst på rörligt fått 3.97% hos Skandia. Funderar på att kanske binda ett år då man ändå ska bo kvar och om man kollar runt verkar rörligt kanske gå ner mot 3% någon gång nästa år men inte under. Vad tror ni andra?
Det hade jag tagit utan att blinka om jag var du!

• Gilla
stigarn
  • Laddar…
Utan att förhandla.

• Tabell från Landshypotek Bank med räntebindningstider och effektiva räntor för olika belåningsgrader.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Attitudeswe Attitudeswe skrev:
Jag får lägre än så färdigprutat:

[bild]
Vad har du för belåningsgrad?

Attitudeswe
S stigarn skrev:
Vad har du för belåningsgrad?
50% gav 2.92 2år hos danske (saco)

2.90% på 5år

• Gilla
stigarn
  • Laddar…
Y YuGi skrev:
Jag lade om lånen i början av denna veckan, på Handelsbanken:
1 år: 3,14
2 år: 2,97
3 år: 3,05

Gick från 3-månaders på mellan 4,25 och 4,70
Har du 3 lån på olika löptider ?

Attitudeswe
S stigarn skrev:
Jag har fått erbjudande från Danske Bank nu på 3.10% i ett år. Jag är kund där idag med rörlig på 4.14% från 31 oktober. Jag har som lägst på rörligt fått 3.97% hos Skandia. Funderar på att kanske binda ett år då man ändå ska bo kvar och om man kollar runt verkar rörligt kanske gå ner mot 3% någon gång nästa år men inte under. Vad tror ni andra?
3.67% hos skandia utan förhandling. Nya pensionsinsättningar för tjänstepension flyttas. Inget grönt bolån:

Skandia låneerbjudande: effektiv ränta 3,67%, lånebelopp 3 350 000 kr, belåningsgrad 47%, månadskostnad 7 171 kr, ingen grön bolånerabatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Attitudeswe Attitudeswe skrev:
50% gav 2.92 2år hos danske (saco)

2.90% på 5år
Jo jag har TCO men 80 procent belåning.

N nissebrun skrev:
Har du 3 lån på olika löptider ?
Ja, eller jag har fler lån än så, men tre olika löptider, och två olika fastigheter

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.