Såsom det låtit tidigare har det sagts att det kommer att dröja tills nästa släpp då kommunen måste hinna med allt runt omkring och även så att barnomsorg och skola mm kan följa expansionen. Nera på platten i nästa släpp är det mer lermark tror jag. Hur det sedan ser ut ute i brännkärr vet jag inte, men där var det tomter som såldes privat, var det inte så?

modulent äger de tomter som är kvar, sen fanns det även 3st tomter hjältevadshus, men sålda. ska ni flytta in på åsgatan? Ska precis åka till min kusin som bor där.

Jupp men det är inte förän till midsommar som det blir inflytt. Håller på med markarbeten nu.

Nu har jag testat den nya pizzerian! Det var gott faktiskt! Måste dock testa lite mer innan jag vill ge dem omdömet riktigt bra! Tiden får utvisa om de orkar upprätthåla kvaliteten!

Man får väl prova den när man är ute hos brosan .. idag blev det klart att vi flyttar till brännkärr... kul... Norrgården/Modulenthus

Jocke & Kokos - Grattis till kåkarna! Såg att de har kommit upp idag när jag var ute och snurrade i Alsike. Kul att se att det händer lite i området.

Tack! Ja, det känns jättebra & roligt !
När är det stomresning för dig sam?

Drgregur - Grattis till husköpet!
Sam - Tack, snart är det din tur! :-D

Stomresning är inbokat den 22 januari. Får väl åka ut och prova på den omtalade pizzerian då... Glöm nu inte att vi har ett motionsspår mer eller mindre inpå husknutarna. Kan behövas med tanke på herrarnas pizzakonsumtion ;)

Kan rapportera att även kebabrullen var maffig och god. Hur skall man orka motionera med sådär mycket mat i magen Sam?
;-)

22a januari är ju snart! Coolt! Glöm inte kolla skyddsröret i plattan bara - det är samma firma som min.
Visst har vi samma byggare också? De var skitbra under stomresningen!

värre var det när vi käka på greken idag.. snustorra bitar.. men tydligen vill de steka på dom så man inte blir sjuk?! huja!

Greken är under all kritik men ändå rena rama gourmetrestaurangen jämfört med Ängby krog. Jag jobbade inne i Knivsta tidigare och har avverkat det mesta på deras lunchmenyer.

Jo, rena katastrofen. Och det bästa var när de meddela oss att de bara kunde ge 40kr i rabatt då jag hade ätit upp 2½ bit av 4. haha.. Vad jobbar ni med då?

drgregur skrev:
Vad jobbar ni med då?
På helgerna brukar jag arbeta på mina föräldrars restaurang - Grekens....

Där blev ni allt rädda va? ;-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.