Mjooo, jag skulle nog provat pruta till 8000kr inkl moms.

Men i fint skick är den, skulle kanske tagit den ändå för det priset om jag behövde en såg. klyvkniv, gediget anhåll som kan flyttas fram och bak. SUVA skyddet ser ut som en exakt kopia på det jag har på min rapid...
 
Redigerat:
Ser ut som en AGS12a och den har modern klyvkniv.

Synd den saknar vänster bordsbreddare (precis som min såg gjorde). Utan breddaren är det ganska lite yta till vänster om klingan om man ska köra med geringsanhåll så den där bordsbreddaren är väldigt bra att ha.

Oranga spaken är väl en broms (?). Det var någon på byggahus som hade en Wadkin med bromsanordning på detta stället.
 
Redigerat:
Jag fortsätter spamma med Inca eftersom jag tycker de är väldigt bra maskiner för hemmasnickaren med begränsat utrymme. Detta är modellen med långa bord, bra pris om det är vanliga stål och väldigt bra pris om det är Tersastål och är det Tersa 3 stålskutter så är det ett klipp.

http://www.blocket.se/helsingborg/Rikt_o_plan_hyvel_67548714.htm?ca=23&w=1

2016-06-17_1038.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nåt för alla Festool-nördar som inte har nåt annat att lägga pengarna på ... ;)
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bra andrahandsvärde på klockorna, kostade 1600kr eller nåt sånt nya.

Min sambo skulle köpa en åt mig i present men då var dom slut :(
 
Ligger en bandsåg, woodster 2, för 2.2k ute nu. Vet inte så mycket om sågen men en snabb sökning på Internet och kollat på bilder från insidan av den så ser den ut att vara en kopia av inca 260
 
Lambr1 skrev:
Inte superbilligt kanske men rimligt? [länk]
Ja är det ett bra pris? Eller vad ska man ge fören sån?
Är den en bra såg?
 
Utan "printscreen" på annonsen så är det ingen större idé att posta här då annonsen enlig ovan redan är borttagen. Och vi som ev. vill titta på något i efterhand kammar noll......
 
roli skrev:
Utan "printscreen" på annonsen så är det ingen större idé att posta här då annonsen enlig ovan redan är borttagen. Och vi som ev. vill titta på något i efterhand kammar noll......
Fast tråden är väl ändå med tips på annonser på blocket? On annonsen är borta är den ju troligen såld och inte mycket till tips?
 
  • Gilla
badtastex
  • Laddar…
Det var min stämborr, annonsen är dold för att grannen såg den och kom över och kopplade elen, så nu kan jag sälja den fungerade till ett vettigt pris. Nån som ville ha den för det priset jag satt?
 
Redigerat:
Frustrator skrev:
On annonsen är borta är den ju troligen såld och inte mycket till tips?
Kan ju också vara som "referens" till vad liknande maskiner har kostat i tidigare annonser. Men då krävs det ju att den är sparad och inte länkad...
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
roli skrev:
Kan ju också vara som "referens" till vad liknande maskiner har kostat i tidigare annonser. Men då krävs det ju att den är sparad och inte länkad...
Självklart, jag reagerade mest på "ingen större idé att posta här"-delen. Jag för min del kan inte få till screenshoot på min mobil där jag oftast ser annonserna, då tycker jag en länk är bättre än inget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.