Hep Hep skrev:
Treåringen väckte mig vid två i natt. Jag tänkte då passa på att beställa skruvdragarpaketet från Jula när jag ändå var uppe. Den hade inte prissänkts vid elva, så jag gissar att de släpptes vid midnatt och vid två var de slut. Kul.
Kan säga att det var slut 00:08 när jag tittade..

jorki87 jorki87 skrev:
Tror det släpptes prick kl 12, jag fick iväg min order vid 00:05...

• Gilla
jorki87
  • Laddar…
jorki87 jorki87 skrev:
Beställde ett paket precis vid 00:00, fanns kvar i lager 00:05 ännu. Är väl å gå till butiker som öppnar kl 10 om man ska få tag i något paket nu.

J JSten skrev:
Tror det släpptes prick kl 12, jag fick iväg min order vid 00:05...
Fint hoppas du blir nöjd. Blev att beställa annat paket istället blå Bosch

Fanns gott om paket i butiken jag var i, köpte bara domkraften från Bacho

Min ryobi 18v är utsliten efter altaner och diverse omild behandling. Vilket gav mig en ursäkt att beställa detta kit med gsr 12v-35fc (som nu ser ut att vara restad)
https://www.lindarn.se/bosch-skruvdragare-gsr-12v-35-fc
Och hämtade just ut den. Sicken liten goding.

Makitas skruvdragarpaket på Jula står nu som slut online och på samtliga varuhus.
Va i min butik vid 1030 och de va slut då.
Personalen sa att de gick på 10 minuter.

F
Horgmo HasselPatrik skrev:
Makitas skruvdragarpaket på Jula står nu som slut online och på samtliga varuhus.
Va i min butik vid 1030 och de va slut då.
Personalen sa att de gick på 10 minuter.
Inte konstigt, helt otroligt bra pris. Jag tänkte med köpa den och då har jag ändå redan två ex av samma skruvdragare och nästan samma slagare. Bara batterierna är väl värda en tusenlapp.

Jag tror det dyker upp en hel del paket för strax under 3000kr på Tradera snart.

Motsvarande hos Proffsmagasinet kostar 3500 men då är det i ”rätt” färg och två 4Ah istället för tre 3Ah. Ganska nära dubbelt så dyrt.

https://www.proffsmagasinet.se/mask...judande/makita/makita-dlx2127mj-verktygspaket

Redigerat:
Mina klipp på Jula. Ska köpa en Superior fogsvans och en hammare också. En Prizecut som ”skitsåg” är ju ganska najs, inte för att den är så jättedyr annars men betydligt bättre än nuvarande skitsåg. :crysmile:

• Flera Bahco sågar och ett talmeter uppvisade på ett mörkt träbord, verktygsköp inför ett byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Låg ett ensamt Bahco järn på hyllan i Arninge och grät. Så det fick följa med hem och komplettera min familj i garaget.

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Hahaha!!
Nu är det inte bara långa köer in i affärerna på Black Friday, utan även på deras hemsidor!
En timmes kö för att komma in på Felgigantens hemsida.:rofl:

[bild]
Teknikstrul var det ja.....
Kanske var de helt enkelt inte förberedd för mycket besök på hemsidan.

https://www.resume.se/kommunikation/varumarke/en-timmes-kotid-pa-elgigantens-sajt-kedjan-pudlar/

Skärmdump av ett e-postmeddelande som informerar om tekniska problem under en Black Friday-kampanj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
F fsn skrev:
Jag tror det dyker upp en hel del paket för strax under 3000kr på Tradera snart.
Låg ett kitt på Blocket nu för 3500:-

F
Tss skrev:
Ännu en lycksökare,rejäl prishöjning :)

[länk]
Maila och fråga efter kvitto som bevis på att det inte är stulet... just for fun. :rofl:

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
A
F fsn skrev:
Maila och fråga efter kvitto som bevis på att det inte är stulet... just for fun. :rofl:
Precis,är ju misstänkt billigt :crysmile:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.