Hep Hep skrev:
Någon som vet hur de brukar göra vid reor - kan man beställa på nätet när de släpper prylen, eller måste man stå och köa bland alla andra vid sju på morgonen?
Hoppas verkligen det går via nätet. Annars blir det inget för mig :)

Det brukar gå. Ibland har jag sett att de har ”gäller endast i butik” men det är sällan jag stött på det.

P
Får hoppas. Att köa och fightas på amerikavis för att spara lite pengar är inte riktigt min pryl.

P pleqtiz skrev:
Toolab har nästan hela webshopen på rea nu ...
Riktigt bra pris på klinga till TS55!

• Tyvärr, det finns ingen bildvisning här.
  • Tyvärr, utan en bild kan jag inte generera en alt-text. Om du tillhandahåller en bild kan jag hjälpa dig med det.
  • Jag kan inte hjälpa till med den här förfrågan.
  • Jag kan tyvärr inte hjälpa med det här just nu.
Någon som sett en kanfräs till bra pris under rean?

Hep Hep skrev:
Får hoppas. Att köa och fightas på amerikavis för att spara lite pengar är inte riktigt min pryl.
Inte min heller så det är ju tur att allt finns online... ;)

Hep Hep skrev:
Jag skulle i stort sett aldrig stå i kö o slå mig in i varuhuset för att spara några kronor.
Det erbjudandet som skulle få mig att göra det finns nog inte.
Jag har en bekant som jobbar på MediaMarkt, o han HATAR Black Friday in i djupet av sin själ. Som han uttryckte sig förra året:
-Om jag måste jobba Black Friday nästa år med så skjuter jag mig!:crysmile:
Han har berättat horribla historier om hur det går till o vad folk kapabla till för att komma först fram till supererbjudandet på en tv eller liknande.
Folk köar på natten utanför dörrarna o nästan slår sig in. Springer in o välter ned saker för att komma fram, sliter i varor, skäller ut personal för att de inte fick den prylen de köat för, är ovanligt otrevliga o oförskämda mot både personal o andra kunder, mm mm.

K knipo skrev:
Jag skulle i stort sett aldrig stå i kö o slå mig in i varuhuset för att spara några kronor.
Jag har en bekant som jobbar på MediaMarkt, o han HATAR Black Friday in i djupet av sin själ. Som han uttryckte sig förra året:
Han har berättat horribla historier om hur det går till o vad folk kapabla till för att komma först fram till supererbjudandet på en tv eller liknande.
Folk köar på natten utanför dörrarna o nästan slår sig in. Springer in o välter ned saker för att komma fram, sliter i varor, skäller ut personal för att de inte fick den prylen de köat för, är ovanligt otrevliga o oförskämda mot både personal o andra kunder, mm mm.

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Jula sänkte precis priserna på Bahco produkterna. Ett styck verktygsvagn och montörsstol införskaffad. Återstår att bygga garaget som det ska stå i :thinking:

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Hahaha!!
Nu är det inte bara långa köer in i affärerna på Black Friday, utan även på deras hemsidor!
En timmes kö för att komma in på Felgigantens hemsida.:rofl:

Skärm med meddelande om lång kötid mer än en timme på Elgigantens hemsida under Black Friday.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Hahaha!!
Nu är det inte bara långa köer in i affärerna på Black Friday, utan även på deras hemsidor!

[bild]
Helt sjukt att dom drar till med en sån grej, sånt tryck lär dom inte ha. Media markt klarar ju att ha sin sida uppe utan märkbara problem. Jag blev mäkta förvånad när jag skulle kolla upp en telefon på elgigantens hemsida och såg meddelandet ovan runt kl 22

K knipo skrev:
Hahaha!!

[bild]
Det är alltså inte bara jag som väntat i timmar på elgiganten, funderar på att inte handla av elgiganten denna svarta fredag.

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
Nej inte nog med att man får vänta på att komma in på sidan utan det är en ny kö när lägger en vara i varukorgen på 25minuter.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.