Claes Sörmland
Medlem
· Sörmland och stan
· 25 769 inlägg
Claes Sörmland
Medlem
- Sörmland och stan
- 25 769 inlägg
Det där är typiskt för engelskt rajgräs, det gror fort som tusan. Det är därför man har i det i reparationsblandningar av gräs. Fyller snabbt ut.
Köpte nåt billigt med mycket engelskt rajgräs i på Granngården, grodde också så fort regnet kom.
Köpte nåt billigt med mycket engelskt rajgräs i på Granngården, grodde också så fort regnet kom.
Det finns lite vintertåligare för med i Biltemas reparationsblandning som gror nu och kommer upp om ca 2 veckor till. Det är det du ser efter vintern.Husseloo skrev:
Claes Sörmland skrev:
Jag körde på biltema för att jag fick mycket för pengarna 349 kr för 5 kg då ytan jag reparerar är på cirka 130 m2. Värt att testa så får vi se sen.Claes Sörmland skrev:
Vänta tills nästa år när vintern dragit förbi, då får man en jävla massa kala fläckar! Man stödsår, efter några år lessnar man ur totalt.
Biltema är ett jävla skitfrö, precis som vad man kan förvänta sig av rajgräs. Jag ångrar bittert att jag valde detta sorts frö…
Biltema är ett jävla skitfrö, precis som vad man kan förvänta sig av rajgräs. Jag ångrar bittert att jag valde detta sorts frö…