43 310 läst · 56 svar
43k läst
56 svar
Billig padda (markvibrator)
Nä det finns ingen gummiduk, fick ingen vid lev.
@Banvaktarn & @crazytok
Vad tycker ni om era paddor såhär 2,5 år senare, rekar denna fortfarande?
Även om kronan är nerkörd i dojjorna så är det en besparing mot Bauhaus dito.
Bauhaus nuvarande verkar dock slå 19 Kn så den har dom uppgradera lite, men kostar mer och ser inte lika robust ut. Funderar på att beställa en från Tyskland.
Behöver komprimera 20cm 0-32, tänkte att man kan köra med denna 100 kilos i två omgångar.
Nu var det 20 år sen jag körde en padda senast, men den hade fram och back.. Hur är det med dessa enkla, driver dom bara frammåt?
Vad tycker ni om era paddor såhär 2,5 år senare, rekar denna fortfarande?
Även om kronan är nerkörd i dojjorna så är det en besparing mot Bauhaus dito.
Bauhaus nuvarande verkar dock slå 19 Kn så den har dom uppgradera lite, men kostar mer och ser inte lika robust ut. Funderar på att beställa en från Tyskland.
Behöver komprimera 20cm 0-32, tänkte att man kan köra med denna 100 kilos i två omgångar.
Nu var det 20 år sen jag körde en padda senast, men den hade fram och back.. Hur är det med dessa enkla, driver dom bara frammåt?
Redigerat:
Har min kvar fortfarande och använder den med jämna mellanrum. Ohyggligt nöjd! Startar alltid på första snördraget och gör sitt jobb med bravur. Enkel att hantera och lagom storlek....
Den driver endast framåt. Är nog bara större maskiner som har fram och back tror jag!
Affären från Tyskland gick otroligt smidigt så jag rekommenderar varmt ett köp!
Den driver endast framåt. Är nog bara större maskiner som har fram och back tror jag!
Affären från Tyskland gick otroligt smidigt så jag rekommenderar varmt ett köp!
Härligt, kul att fler köper denna produkt!
Har tänkt sälja av min om något år eller så när jag är färdig med alla mina projekt! Eller så låter jag den stå kvar i garaget, bara för att det är gött att ha en. Får se hur jag gör..
Har tänkt sälja av min om något år eller så när jag är färdig med alla mina projekt! Eller så låter jag den stå kvar i garaget, bara för att det är gött att ha en. Får se hur jag gör..
5538kr hela vägen fram till dörren, betalade med Paypal och då blir det rätt taskiga växlingskurser. Med en banköverföring sparar man några hundringar till.
Jag beställde direkt från Denqbar från deras egna webshop.
Jag beställde direkt från Denqbar från deras egna webshop.