36 658 läst · 35 svar
37k läst
35 svar
Bilder eller tips på nyare Ikeakök
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 106 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 106 inlägg
FörlåtJohannes Carlsson skrev:
Utgick från vad de flesta i forumet verkar välja senaste året, och själv skulle jag vilja ha ljust trä men jag tillhör inte målgruppen för TS:s lägenhet.
Lite mer fakta: https://www.byggahus.se/kok/koken-vi-faktiskt-koper
Men vad som är inne brukar variera över landet också förutom åldersgrupp så att prata med mäklare är ju aldrig fel.
Hej Johannes, jag funderar på Sävedal men är osäker på kvalitén på luckan och lådfronterna. Känns köket solitt uppmonterat? Och om du har lust får du gärna tala om ungefär vilka mått ditt kök har och vad du fick ge för hela inredningen. Min inredning kommer nämligen att vara ganska lik din - i L på 4x2 meters yta. Tack!Johannes Kullgren skrev:
Snyggt!!! Sitter med liknande nu i planerinsstadiet. Vilken bänkskiva valde du?Johannes Kullgren skrev:
Vilket golv har du?
Medlem
· Västmanland
· 59 inlägg
S Styrman67 skrev:
Hej och tack!
Bänkskivan tror jag heter ”personlig” i betongfärg, finns bara som måttbeställd tror jag.
Golvet är ljust vitpigmenterat ekparkett från
Byggmax.
Hoppas det hjälpte! Kan lägga upp några fler bilder om du vill
/Johannes
Medlem
· Västmanland
· 59 inlägg
BrysselMaria skrev:Hej Johannes, jag funderar på Sävedal men är osäker på kvalitén på luckan och lådfronterna. Känns köket solitt uppmonterat? Och om du har lust får du gärna tala om ungefär vilka mått ditt kök har och vad du fick ge för hela inredningen. Min inredning kommer nämligen att vara ganska lik din - i L på 4x2 meters yta. Tack!
Hej Maria!
Måste ha missat ditt svar, har det löst sig för dej?
/johannes
Liknande trådar
-
Tips på gersåg - Makita, DeWalt eller Bosch?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Tips och inspiration på utomhusarmatur (eller behålla)
Belysning -
Bilder på snickerier målat med pensel eller moddlare
Färg, Måla & Tapetsera -
Bygga in odling, murad sten, lecablock eller annat tips
Trädgård allmänt -
Tips hur "klä in" eller måla om takstolar
Tak & Vind