BirgitS
Johannes Carlsson skrev:
Jag är 30 och gillar gräddvit :p
Men det är inte snyggt om det finns kritvita väggar bredvid. 80% av de kök som säljs idag är ju vita så det är väl ett säkert kort med slät vit.
Förlåt ;)
Utgick från vad de flesta i forumet verkar välja senaste året, och själv skulle jag vilja ha ljust trä men jag tillhör inte målgruppen för TS:s lägenhet.

Lite mer fakta: https://www.byggahus.se/kok/koken-vi-faktiskt-koper
Men vad som är inne brukar variera över landet också förutom åldersgrupp så att prata med mäklare är ju aldrig fel.

Johannes Kullgren Johannes Kullgren skrev:
Tja!
Här kommer en bild på mitt nya IKEA-kök, luckor vita sävedal, fanns när jag köpte hemma på hyllan hos ikea. Denna bänkskivan är dock beställning ca 3-4 veckor har jag för mej.

[bild]
Hej Johannes, jag funderar på Sävedal men är osäker på kvalitén på luckan och lådfronterna. Känns köket solitt uppmonterat? Och om du har lust får du gärna tala om ungefär vilka mått ditt kök har och vad du fick ge för hela inredningen. Min inredning kommer nämligen att vara ganska lik din - i L på 4x2 meters yta. Tack!

Tja!
Här kommer en bild på mitt nya IKEA-kök, luckor vita sävedal, fanns när jag köpte hemma på hyllan hos ikea. Denna bänkskivan är dock beställning ca 3-4 veckor har jag för mej.

[bild]
Snyggt!!! Sitter med liknande nu i planerinsstadiet. Vilken bänkskiva valde du?
Vilket golv har du?

S Styrman67 skrev:
Snyggt!!! Sitter med liknande nu i planerinsstadiet. Vilken bänkskiva valde du?
Vilket golv har du?

Hej och tack!

Bänkskivan tror jag heter ”personlig” i betongfärg, finns bara som måttbeställd tror jag.
Golvet är ljust vitpigmenterat ekparkett från
Byggmax.

Hoppas det hjälpte! Kan lägga upp några fler bilder om du vill :)

/Johannes

• Gilla
verobar och 1 till
  • Laddar…
BrysselMaria BrysselMaria skrev:
Hej Johannes, jag funderar på Sävedal men är osäker på kvalitén på luckan och lådfronterna. Känns köket solitt uppmonterat? Och om du har lust får du gärna tala om ungefär vilka mått ditt kök har och vad du fick ge för hela inredningen. Min inredning kommer nämligen att vara ganska lik din - i L på 4x2 meters yta. Tack!

Hej Maria!

Måste ha missat ditt svar, har det löst sig för dej? :)
/johannes

Tja!

[bild]
Jättesnyggt kök. Vad kostade det totalt?
Vilken bänkskiva har du?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.