Status
Tråden går ej att kommentera.
Jag tror att ni alla förstår att TS är ett troll som driver med er, å andra sidan driver ni tillbaka friskt så jag antar att det inte spelar så stor roll. Flyttar tråden till Övrigt off topic där den hör hemma. Övervägde radering, men tråden har väl ett visst underhållsvärde (?).
 
  • Gilla
Crebel och 2 till
  • Laddar…
Det kanske bara är jag, men ibland får jag känslan att trolleriet i forumet ökar. Finns flera trådar där man undrar om frågeställningen verkligen är seriös, och i vissa fall mer eller mindre övertygad att de inte är det.
 
Dessa trollanklagelser gör mig ledsen och känns onödiga. Som sagt tror jag mina övriga inlägg här på forumet visar att jag är en seriös användare. Visst har tråden varit ute på villovägar, men sånt är ju livet. :confused:

Nu önskar vi Enparks lycka med sitt projekt.
 
  • Gilla
kpettert
  • Laddar…
Marlen Eskilsson skrev:
Jag tror att ni alla förstår att TS är ett troll som driver med er, å andra sidan driver ni tillbaka friskt så jag antar att det inte spelar så stor roll. Flyttar tråden till Övrigt off topic där den hör hemma. Övervägde radering, men tråden har väl ett visst underhållsvärde (?).
Hej, vill förtydliga att detta inte är ett troll som skriver, även om det varit inslag från trollskog (menar här tomtar som de facto har en tät koppling till troll -- men det är en separat diskussion). Om du läst tråden noggrant och fokuserat på mina inlägg som f ö haft hög kvalitet i 70-75% av fallen så ser du att arbetet fortskrider och att det finns mycket spännande och intressant kvar att upptäcka för forummedlemmarna. Tror flera håller med om detta.
 
  • Gilla
magda136 och 3 till
  • Laddar…
Stänger tråden.
 
  • Gilla
Matte Bygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.