7 170 läst · 71 svar
7k läst
71 svar
Avslutad: Vinn vacker julstjärna lagom till advent
Karmdjup 92mm.
Lagom till första advent har jag klarat mig själv ett halvår i vårt gamla hus som har krånglat med oräkneliga saker. En dränering, en vattenläcka och stopp i avloppet bland annat. Det hade varit fint att få fira att min sambo kommer hem igen med att hänga upp nya fina julstjärnor i fönstren!
Lagom till första advent har jag klarat mig själv ett halvår i vårt gamla hus som har krånglat med oräkneliga saker. En dränering, en vattenläcka och stopp i avloppet bland annat. Det hade varit fint att få fira att min sambo kommer hem igen med att hänga upp nya fina julstjärnor i fönstren!
Jag har endast skitfula julgrejer köpte på tradera, de ser fina ut på bild, udla i verkligheten. Hade varit härligt med en fin stjärna i huset? (Fin på bild åtminstone)
Karmddjup. 92 millimetrar
Karmddjup. 92 millimetrar
Hobbysnickare
· Sölvesborg
· 18 inlägg
92 cm
Kring granen vi gärna hänger
Och om julmusiken det kanske svänger
Glöggen i grytan sjuder varm
Beundrar gör vi, stjärnan med sin charm.
Kring granen vi gärna hänger
Och om julmusiken det kanske svänger
Glöggen i grytan sjuder varm
Beundrar gör vi, stjärnan med sin charm.
Karmdjup 92mm
Varför jag skulle vinna denna fina stjärna .
Är för att jag vill ha den så
gärna .
Med sin snygga form och mönster
Skulle den lysa upp så fint i mitt mörka fönster.
Varför jag skulle vinna denna fina stjärna .
Är för att jag vill ha den så
gärna .
Med sin snygga form och mönster
Skulle den lysa upp så fint i mitt mörka fönster.
Karmdjup 92 mm
Sitter och tittar ut i kolmörkret och funderar på om utomhus-Herrnhut-stjärnan som ligger i källaren verkligen måste vänta två veckor till innan den kan hängas upp... Det skulle vara väldigt fint med en liten stjärna inomhus också! De skulle komplettera varandra väldigt bra. Hoppas på tur!
Sitter och tittar ut i kolmörkret och funderar på om utomhus-Herrnhut-stjärnan som ligger i källaren verkligen måste vänta två veckor till innan den kan hängas upp... Det skulle vara väldigt fint med en liten stjärna inomhus också! De skulle komplettera varandra väldigt bra. Hoppas på tur!
92 mm karmdjup
min motivering är att jul och advent och mörka kväller med mysig och varm innerbelysning är tiden då jag hinner njuta av att läsa allt kul och matnyttigt som jag hittar här på byggahus.se!
Med vänlig hälsning, Anna
min motivering är att jul och advent och mörka kväller med mysig och varm innerbelysning är tiden då jag hinner njuta av att läsa allt kul och matnyttigt som jag hittar här på byggahus.se!
Med vänlig hälsning, Anna
Karmdjupet är 92mm
Jag vill vinna stjärnan och ge till min fru som snart fyller år och som älskar adventsstjärnor.
/Matti Oksanen 0730622545
Jag vill vinna stjärnan och ge till min fru som snart fyller år och som älskar adventsstjärnor.
/Matti Oksanen 0730622545