richardtenggren
92 mm karmdjup har Byggfabrikens innerdörrar.

Det blir inte alltid som man tänkt sig, vi planerade att ha vardagsrummet klart till jul, sen kom regnovädret och fyllde källaren. Så nu står vi plötsligt ”utan” både vardagsrum och källare till jul.
Så ett par schyssta stjärnor skulle sätta lite julstämning på ”bygget” :D
 
Karmdjupet är 92mm.

Vem älskar inte julstjärnor och ljus när mörkret är som tätast. Dessa underbart vackra stjärnor skulle ge glädje till hela familjen och även till de som vandrar förbi på gatan utanför. Hoppas få chansen att sprida extra julglädje till familjen och många andra som kommer förbi :D
 
Karmdjup är 92 mm.

Här komer min motivering.
En julstjärna lyser upp tillvaron när mörker nalkas
med gädje ser jag framemot en stjärna när Julen vankas.
 
Karmdjup 92 mm
Såg dessa stjärnor i Tyskland för ett par år sedan, så fina. Som pensionär och hemma mycket skulle en sådan stjärna förgylla vårt hem.
Anita:love:
 
92 mm.
Skulle vilja vinna 2 stjärnor för att jag skulle ha den ena i vårt vattenskadade kaos till hus och skicka den andra till min dotter som bor i New York sedan 10 år tillbaka, skulle kunna se stjärnorna och känna oss lite närmare varandra.
 
Kramdjur 92 mm.
Älskar kvalité i tyska produkter.
 
Svar: 92 mm

Har precis byggt ut huset och nya fönster har tillkommit som behöver fyllas med stjärnor tills släkten dansar in till jul.
 
92mm karmdjup.

Med en ängel som med oss fick vara alldeles för kort tid, och med en begränsad budget för mig, skulle jag vilja överraska min underbara fru. En stjärna som lyser upp mörkret skulle verkligen behövas nu
 
Svar: 92 mm

Firar Jul på ny adress efter en större flytt genom landet. Hustrun, som nu efter flytten bor väldigt långt ifrån sin släkt, har faktiskt nämnt att hon skulle vilja ha en Julstjärna så om jag vann skulle jag hänga upp den som en överraskning till henne att se i fönstret när hon kommer hem efter jobbet. Utan tvekan skulle det göra henne glad och skapa julstämning och trivsel i vårt nya hem.
 
Byggfabrikens innerdörrar har karmdjupet 92 mm.
Har spanat in Herrnhut-stjärnan nu ett tag, skulle passa strålande ute på våran altan✨
 
Svar: 92 mm

I flytten, vi gjorde nyligen, gick allting väldigt bra och smidigt, förutom ett (1) litet missöde.
En kartong blev tappad av en medhjälpare, kartongen med julsakerna!
Det mesta blev kraschat, varav två julstjärnor liknande de Herrnhut-stjärnor ni lottar ut.
Trots våra protester har medhjälparen förtvivlat försökt hitta några liknande utan framgång.
Vinner vi två kommer vi ge medhjälparen en stjärna.
 
Karmdjupet är 92 mm.
Jag borde vinna stjärnan, för jag har, till skillnad från de flesta på forumet antar jag, varit på en herrnhuttisk gudstjänst (i Evangeliska Brödraförsamlingen, som den heter). Kyrkan ska på nåt märkligt sätt åtminstone en tid ha ägts av ett hypoteksbolag då församlingen blivit lite insolvent.
 
Svar: 92 mm
Vi flyttar in i våran nyinköpta villa i början av januari. Dessa vackra stjärnor skulle verkligen lysa upp vår tillvaro bland flyttkartongerna i januarimörkret.
 
92 mm karmdjup.
Julstjärnan/julstjärnorna skulle min son få så att det blir lite juligare i hans ungkarlslya.
 
Karmdjupet på dörrarna är 92 mm. Jag skulle vilja vinna denna stjärna för att maxa julkänslan i vårat ny hus, för allas skull och men mest för barnens skull då julen är barnens högtid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.