5 762 läst · 125 svar
6k läst
125 svar
Avslutad: Vinn Roborock F25 ACE våt-och torrdammsugare
Svar: 7 styckenMarlen Eskilsson skrev:
Idag 26/3 har Roborock lanserat sin senaste innovation inom segmentet skaftdammsugare som kan dammsuga och moppa i ett svep. Byggahus.se har redan nu fått ett exemplar som vi får tävla ut till våra medlemmar!
[bild]
– Elegant skaftdammsuagare som dammsuger och moppar i ett svep
Städning ska vara enkel, smidig och effektiv. F25 ACE är lösningen för den som söker en kraftfull våt- och torrdammsugare. Med 60 minuters batteritid kan städningen genomföras utan avbrott och den känner av smutsnivåer i realtid och justerar prestandan för att säkerställa en effektiv städning.
Med 20 000 Pa sugkraft, 450 skrubbrörelser per minut och en slimmad profil på 12,5 cm når den enkelt in under möbler och är den perfekta hjälpredan i alla svenskars hushåll.
Rekommenderat pris: 6 490 SEK
Gör så här för att tävla:
1. Besvara frågan: Hur många våt- och torrdammsugare har Roborock i sitt sortiment, exklusive denna som släpps på onsdag? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna.
Svaren skriver du i den här tråden.
Tävlingen pågår till fredag den 28 mars.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborock för att de sponsrar den här tävlingen.
[bild]
Hos min mamma bor sex kissar och en hund,
hon dammsuger & moppar JÄMT, får inte en lugn stund.
Livet som djurälskare är både gulligt och mjukt,
men städningen gör ibland kroppen ond & sjuk.
Till henne den bästa dammsugaren jag vinna vill,
så hon kan ta det lugnt, chilla lite och sitta still!
Husägare
· Norra Roslagen
· 271 inlägg
1. 7 st.
2. Jag skulle garanterat dammsuga lite oftare än bara den dag i veckan som veckostädningen i huset görs. Det blir inte att man sliter fram den traditionella dammsugaren om inte hela huset ska dammsugas. Min bror som spanar in dessa dammsugartyper men aldrig kommer till skott och köper en, kan få äran att provköra en från Roborock och inspireras!
2. Jag skulle garanterat dammsuga lite oftare än bara den dag i veckan som veckostädningen i huset görs. Det blir inte att man sliter fram den traditionella dammsugaren om inte hela huset ska dammsugas. Min bror som spanar in dessa dammsugartyper men aldrig kommer till skott och köper en, kan få äran att provköra en från Roborock och inspireras!
Garagebyggare
· Stockholm
· 135 inlägg
7 modeller.Marlen Eskilsson skrev:
Idag 26/3 har Roborock lanserat sin senaste innovation inom segmentet skaftdammsugare som kan dammsuga och moppa i ett svep. Byggahus.se har redan nu fått ett exemplar som vi får tävla ut till våra medlemmar!
[bild]
Städning ska vara enkel, smidig och effektiv. F25 ACE är lösningen för den som söker en kraftfull våt- och torrdammsugare. Med 60 minuters batteritid kan städningen genomföras utan avbrott och den känner av smutsnivåer i realtid och justerar prestandan för att säkerställa en effektiv städning.
Med 20 000 Pa sugkraft, 450 skrubbrörelser per minut och en slimmad profil på 12,5 cm når den enkelt in under möbler och är den perfekta hjälpredan i alla svenskars hushåll.
1. Besvara frågan: Hur många våt- och torrdammsugare har Roborock i sitt sortiment, exklusive denna som släpps på onsdag? Svaret hittar du här: [länk]
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborock för att de sponsrar den här tävlingen.
[bild]
Med tre barn i huset där den yngsta är 1-år hinner jag inte ens ta fram den stora dammsugaren ur städskåpet, änn mindre moppen. En skaftdammsugare från Roborock skulle göra vardagen så mycket smidigare, med snabb och enkel städning utan att behöva släpa fram den stora varje gång. Mer tid till familjen, mindre tid till att jaga dammråttor – det låter som en riktig dubbelvinst i mina öron.
Roborock har 7 stycken våt- och torrdammsugare i sitt sortiment.
Eftersom våran skaftdammsugare inte håller batteritiden så länge,så
hade det varit toppen att vinna en roborock F25.
Eftersom vi är en stor familj med 2st katter så används den dagligen,
och då kan vi dammsuga dammråttorna och moppa under tiden
katterna fångar dom andra råttorna.
Eftersom våran skaftdammsugare inte håller batteritiden så länge,så
hade det varit toppen att vinna en roborock F25.
Eftersom vi är en stor familj med 2st katter så används den dagligen,
och då kan vi dammsuga dammråttorna och moppa under tiden
katterna fångar dom andra råttorna.
7 modeller finns det och jag skulle verkligen vilja att en ska flytta hem till mig. Den ska få ett namn och en central plats i vårt blivande hem. Den ska få vara med på livets resa med mig.Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
1.
Jag tolkar det som att rätt svar skall vara 10 modeller (+ytterligare 1 som kommer snart).
Förutom Roborock F25 ACE
Så finns det följande modeller (10st) på hemsidan:
Roborock F25 Combo
Roborock F25 ACE Combo
Roborock F25 RT
Roborock F25 LT
Roborock F25
Roborock F25 ALT
Roborock Flexi Pro
Roborock Flexi Lite
Roborock Dyad
Roborock Dyad Pro
Samt en som "Kommer snart"
Roborock Dyad Combo
2.
Då städning inte riktigt är mitt största intresse så är alla smidiga och enkla maskiner för ett rent och fint hem väldigt välkomna hos mig!
Och Roborock F25 ACE verkar vara en maskin som skulle underlätta att hålla det lite renare hos mig.
Jag tolkar det som att rätt svar skall vara 10 modeller (+ytterligare 1 som kommer snart).
Förutom Roborock F25 ACE
Så finns det följande modeller (10st) på hemsidan:
Roborock F25 Combo
Roborock F25 ACE Combo
Roborock F25 RT
Roborock F25 LT
Roborock F25
Roborock F25 ALT
Roborock Flexi Pro
Roborock Flexi Lite
Roborock Dyad
Roborock Dyad Pro
Samt en som "Kommer snart"
Roborock Dyad Combo
2.
Då städning inte riktigt är mitt största intresse så är alla smidiga och enkla maskiner för ett rent och fint hem väldigt välkomna hos mig!
Och Roborock F25 ACE verkar vara en maskin som skulle underlätta att hålla det lite renare hos mig.
Det finns sju modeller.
Med ett litet barn hemma och ett till på g så är allt som underlättar hushållssysslor guld värt. En robotfammsugare skulle kanske kunna hjälpa oss få bukt med det evinnerliga damlagret som bildas av all mat som ungen gömmer i alla hörn!
Med ett litet barn hemma och ett till på g så är allt som underlättar hushållssysslor guld värt. En robotfammsugare skulle kanske kunna hjälpa oss få bukt med det evinnerliga damlagret som bildas av all mat som ungen gömmer i alla hörn!
1. De har 7st modeller.
2. Motiveringen är enkel, jag har två barn, katt och en hund som lever rörvare hemma. Vi pratade senast igår om att investera i en skaftdammsugare eftersom vi måste sanera golvet efter varje måltid (hunden gör ej sitt jobb).
Detta hade varit ett bra tillskott! 😊🫡
2. Motiveringen är enkel, jag har två barn, katt och en hund som lever rörvare hemma. Vi pratade senast igår om att investera i en skaftdammsugare eftersom vi måste sanera golvet efter varje måltid (hunden gör ej sitt jobb).
Detta hade varit ett bra tillskott! 😊🫡
1. 7st modeller.
2. Vi köpte för ett tag sen en robotdammsugare och trodde vi skulle kunna pensionera den gamla fina sladdammsugaren. Vi kan väl sammanfatta det hela med att vi saknar den mer och mer!
Den här roborock skulle kunna vara en bra ersättare
2. Vi köpte för ett tag sen en robotdammsugare och trodde vi skulle kunna pensionera den gamla fina sladdammsugaren. Vi kan väl sammanfatta det hela med att vi saknar den mer och mer!
Den här roborock skulle kunna vara en bra ersättare
Allvetare
· Östergötland
· 4 302 inlägg
1. De har 7st modeller.
2. Vi har en gammal S5 som vi reparerat fler gånger som börjar sjunga på sista versen. 3st barn och alltid kort om tid för städning så skulle detta sitta som handen i handsken!
2. Vi har en gammal S5 som vi reparerat fler gånger som börjar sjunga på sista versen. 3st barn och alltid kort om tid för städning så skulle detta sitta som handen i handsken!
Här är ju en tävling där man VERKLIGEN hoppas på vinst! 🥇❤️🥳🤩Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
Hos oss går livet i ekorrhjulet fort, det är faktiskt snarare som en slänggunga på nöjesparken. 🎠 Vi njuter av farten i livet och en Roborock som moppar och dammsuger samtidigt skulle låta oss fortsätta prioritera saker vi gillar i livet och kanske till och med en stund på soffan ibland istället för att lägga onödigt mycket tid på städningen.
Efter mängder av scrollande på Roborocks coola hemsida så hittar jag följande modeller och varianter (inklusive nytillskottet ACE så den får räknas bort för att svaret ska vara exklusive) och alla verkar ju vara fantastiska på sina sätt. Att välja skulle inte vara lätt så därför hoppas jag såklart på en vinst i denna tävling så är valet gjort och jag kan börja dansa omkring med min nya dammsugare här hemma. 💃
*F25 Combo-serien:
- F25 Combo
- F25 ACE Combo
*F25-serien:
- F25
- F25 RT
- F25 ACE
- F25 ALT
- F25 LT
*Flexi Pro
*Flexi Lite
*Dyad Pro Combo
*Dyad Pro
*Dyad
🙏 👍👌👊🫶🤘
1) 7 stycken olika modeller.Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
2) Med två hundar och några katter så drar de in väldigt mycket smuts (lera speciellt..) på vinterhalvåret. Med gamla vackra trägolv är det viktigt att få bort smutsen fort. Idag får vi fram med golvmoppen och torka, i princip varenda dag. Med roborocks senaste modell hade livet varit betydligt enklare! Vår gamla robotdammsugare (roborock S5, vid namn Gandalf) skulle må bra av sällskapet av ytterligare en roborock maskin i hemmet!