Svar: 2, 60 Nm

Är sugen att testa ett nytt märke på skruvdragare då min gamla blåa maskin har bränt upp 3 batterier på kort tid nu så en Milwaukee skulle vara kul att prova för att se hur den fungerar.

Svar 60nm.

Motivering:
Håller på att försöka färdigställa en altan innan vintern. Men med 4 små blivande hemma pulare och en skruvdragare med ett trött batteri är det inte troligt att jag hinner.
Med MILWAUKEE skruvdragare har jag en chans o jultomten slipper snubbla när han kommer.

Alternativ 2 på 60 nm är rätt svar.

En riktig borrskruvdragare som Milwaukees skulle vara en otrolig hjälp i byggandet och renoveranded av mitt bo. Möjligheten att få använda en ordentlig maskin skulle göra arbetet både roligare och lättare.

Jag behöver denna för jag är utan och tänkt byt kök nästa månad

Svar: 60nm

Är mitt uppe i tvättstugerenovering och har ett kök kvar att göra framöver då jag till min fasa!? upptäckt att min gamla trotjänare Hitachi börjar få slöa batterier. Då nya batterier kostar mer än en ny maskin hade detta vart en lysande ersättare till verktygslåd som kommer komma till grym användning framöver...
PS Lovar en utförlig rescension här på Bh också DS :)

Svaret är 60 Nm.

Skall flytta inom kort till mitt första och förhoppningsvis sista hus och hade känts väldigt kul och tryggt att få ha en maskin som kan hjälpa mig på alla mina nya "äventyr" :)

Hej :)
Rätt svar är 2 (60 Nm)

När man som jag bor i ett gammalt trähus med två nyfikna barn varannan vecka så är det mycket som måste skruvas och borras. Sågbockar, riddarborgar, Trall, fågelholkar, panel mm. Den gamla skruvdragaren börjar bli lite bister och kommer nog snart begära pension. En ny maskin skulle nog höja produktionen väsentligt.

60 Nm

Milwaukee...Mmmmm Heavy!

Vridmomentet är 60Nm.
Jag Har haft min gamla maskin sen 9 år tillbaka som nu gett upp. Jag använder skruvdragare hela tiden när jag snickrar. Jag har nu ett projekt på gång där jag behöver en riktigt bra maskin vilket Milwaukee är!!
Med vänlig hälsning / Fredrik Enström

Svar: Nr. 2) 60 Nm

Motivering: Den kraftfulla skruvdragare kommer att kompensera min tillfälliga kraftlöshet i handlederna perfekt. <3 Jag är i en period av begränsad funktionallitet, men saker och ting måste göras ändå (!). Dessutom hade jag kunnat ge bort den i julklapp till min man, och känna mig glad över att jag har möjlighet att ge honom någonting fint. :)

Svar: 2. 60 Nm
Motivering: Maskinen är snyggare när jag håller i den.

Svar: 2 60 Nm

Har redan en hyffsad skruvdragare, men jag får ju aldrig ha den ifred. Smågrabbarna älskar att vara med och "hjälpa till". Självklart har de egna verktyg, men det är mycket roligare att använda pappas! Till våren stundar ett stort altanbygge och det skulle underlätta rejält om jag vann. Då hade grabbarna kunnat leka med min gamla och jag fått arbeta ifred med min nya..

Svar: 60Nm

Har precis gjutit platta för vad som ska bli min första egenbyggda tillbyggnad. Iofs bara 3,5 blygsamma kvadrat som ska bli en ny farstu. Detta är mitt första projekt som inte är invändig renovering eller enklare uteprojekt vilket gör det extra spännande! Går och harvar med gamla skruvdragare som hostar och harklar sig när man sätter dom i arbete så en uppdatering nu innan snickeriet börjar vore fantastiskt!

Svar 2: 60Nm

Vår gamla 12V brann upp (eller gick upp i rök) och alternativen nu när det både ska fixas staket och trädäck är borrmaskin eller en gammal sak från Clas i sjön som fungerar bättre som hammare eller dörrstopp.
Med två 11 månaders killar hade det inte varit fel att kunna dra skruv i rekordtempo så man kunde nyttja tiden att leka med kidsen istället. Kanske dra ihop en lekplats till dom av bara farten.

Svar. 2.

Har redan bränt 2 skruvdragare från ett företag i Ullared... trots att jag bara bott i hus i 1 och 1/2 år! Så det vore fanatiskt roligt att få en ordentlig maskin att jobba med på sina projekt!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.