Svaret är 60 Nm

Dags att prova en riktigt kvalitetsmaskin!
 
P
Svar 60 Nm

Min Makita är snart utsliten och många projekt återstår.
 
Svaret är 2: 60Nm

Med en lägenhetsrenovering inför försäljning och med nytt hus på gång, samt inte nog med det en sommarstuga som behöver skruvad kärlek klarar jag mig inte längre med min lilla blåa. Milwaukee skulle synnerligen sitta fint i alla dessa pågående och kommande projekt.
 
Svar: 60Nm

Sambon som "inte gillar att skruva" har tagit min så då kan jag ta den här :)
 
Rätta svaret är 60 Nm.
Vi håller på och renoverar mycket som alla andra i det här forumet men min karl morrar hela tiden över sin dåliga bosch skruvdragare att den inte har tillräcklig laddning mm. Det skulle vara kul att ge honom en riktigt bra maskin.
//Cissi
 
svar: 2 60Nm
Skulle vara gott att få en egen maskin att ha när man renoverar och snickrar med hjälp av dottern på 3år, hon har nämligen bestämt att min nuvarande Bosch helt sonika är hennes och pappa får vara glad om han får låna den vid behov...
 
Vridet är 60Nm.
Orkar inte skruva för hand längre...
 
j.f.s
Svar 2: 60Nm

Min nuvarande skruvdragare har slut på batterier. Batterierna håller ca 20 skruv och att köpa nya batterier är inte att tänka på då de kostar lika mycket som en ny maskin. Sätta OSB i ett garage med en sån skruvdragare ser jag inte fram emot. Sen ska byggas ett förråd för cyklar och diverse andra trädgårdsredskap och en lekstuga står högt på barnens önskelista.
 
M
60Nm - har ett gammalt hus som behöver underhåll men min gamla dragare har gått sönder och saknar för tillfället ekonomi att införskaffa en ny. En Milwaukee hade därför förenklat mitt liv på flera sätt!
 
S
Svar2.

Vi har en gammal bastu som ingen ens öppnat dörren till på över ett år. Jag har nu börjat smygriva denna för att göra en klädkammare åt tjejen, hon har velat ha en länge nu, jobbet går dock inte riktigt så fort för jag har bara en 12v skruvdragare att tillgå.
Med en ny ordentlig skruvdragare skulle risken att bli påkommen minska rejält :)
 
Rätt svar är 2: 60 nm
Jag behöver nu en ny skruvdragare ett tag nu när min gamla har krashat. Har bara letat efter en ny bland två märken (blå & grön) och det av vana. Men skulle gärna bredda min syn genom att ta på mig det nya "okända".
Första projektet är det jag håller på med nu, inreda ett nytt snickeri. Jag behöver bygga arbetsbänkar ut efter ena väggen där kap och ger sågen ska stå och möjligen en mft liknande historia.
 
Svar 2, 60nm.

Byggets leda och möda skola försvinna, om jag en Milwaukee skruvdragare vinna!
 
Svaret är 60 Nm.

Jag har precis snickrat färdigt på vårt hur på 150kvm. Har gjort 80% själv och med en förkärlek till rejäla träskruv 6*150mm så har gjort slut på 3 skruvdragare, 1 Black och Decker, en Bosch och en Makita.

Nu ska jag börja på en verkstad och carport.

Vore ju kul att jämföra och se vad en Milwuakee går för.
 
Hej!
Svaret är 60 Nm.

Vinna vill jag för att faktiskt ha en EGEN skruvdragare.
Att den dessutom skulle vara både bättre och snyggare än makens skulle ju inte skada. :p

Inom en rätt nära framtid kommer vår son att flytta hemifrån, sisådär 72 mil norrut, för studier på annan ort. När jag som mamma ska komma upp och hälsa på, kan det vara bra om jag även har med lite verktyg. :)
 
Svaret är 60 Nm.

Vi har ett renoveringsbehov på huset samt ett förråd att bygga framöver.
Är inget proffs på att bygga, men med en proffsskruvdragare från Milwaukee kommer min kunskap och mitt intresse för bygg/renovering öka med glädje :) ser redan fram emot att sätta händerna på något objekt!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.