Svar: 2

Har ett x antal halogenstrålkastare som står mitt i renoveringskaoset på nedervåningen.

Skulle vara väldigt intressant att pröva en ledstrålkastare. Blir ju en brutal värme av dom jag har idag.. inget en pälsig Berner sennen tycker så mycket om.
 
P
Nr2

Skönt att lysa upp min vrå,
så jag slipper i mörkret stå!
Tack vare Schneider Electrics led-lampa
så ser jag nu var jag sätter min kabelkrampa!
 
Svar 2. 50 000 timmar

Min far, han har
Tre risiga lysrör
Ett krumt, ett skumt
Ett som inget synliggör

Så säg, till mig
Här får du en gåva
Så ser, han mer
I ljuset vill jag lova
 
Svar: 2

Motivering: Har precis startat en totalrenovering av vårat nya radhus. Tänkte jag kunde dela med mig lite av arbetet. Här kommer en första bild när vi river oss ner till plattan.
En mörk bild som inte visar några detaljer, möjligen på grund av låg belysning eller en felaktig exponering.
 
Svaret är nr 2.
Jag renoverar alltid något på huset, nästan varje dag efter jobbet! Nu under hösten har jag rödfärgat en gammal stoplbod från sent 1700, med pannlampa! Lycka till ni andra.
 
  • Gilla
aleytt
  • Laddar…
Svar: 2. 50 000 timmar

Hade passat utmärkt som belysning under min badrums renovering, skulle vara skönt att slipa byggsolen som är varm och ömtålig.
 
Svar : 2

Den här lampan hade varit en fröjd att ha när jag pular i min Kåk från 30-talet och även på kneget. Speciellt med den smidiga upphängningen när jag kryper på golven och lägger matta. :D:strong:
Extra roligt vore det att konkurrera ut svågerns milwaukke lampa :cool:
 
B
Svar: 2, 50 000h

Dotter har bestämmt sig för att flytta ner i källaren och kommer beslagta det enda färdiga rummet som finns där nere. Det betyder att jag måste fixa nytt hobby/dator-rum åt mig själv. Den del jag absolut inte längtar till är trängseln tillsammans med byggkompisen som är en 500W bygg-halogen...
Bra ljus där jag inte riskerar att bränna mig är något jag önskar.
 
Svar: 2

Perfekt för renoveringarna i huset, perfekt för arbete i garaget och framför allt perfekt när man jobbar med båten under presenningen. Känns som en typisk pryl som man undrar hur man kunde leva utan när man väl har börjat använda den.
 
Svar: 2

Då jag har rejält stora källarspindlar som hindrar mig från att ordna till min krypgrund så behövs en rejäl kvalitetslampa som skrämmer bort dem.
Då min lampa från ett "mindre bra märke" inte fungerar särskilt bra så märker jag att spindlarna kan smida sina onda planer och skrida till verket utan att jag märker det.
Det resulterar i att jag väcker hela familjen med mina stridsvrål.

Så ni förstår att jag behöver en bra lampa som löser alla problemen
 
Svar: 2

Vi får nycklarna till vårt hus i december. Ett hus med ganska stort renoveringsbehov. Tanken är att sätta igång direkt. En sån här lampa vore perfekt mörka vinterkvällar så vi kan renovera långt in på sena timmen.
 
J
Svar: 2, 50000h
Motivering: Renoveringen är bara påbörjad och insidan inte ens det. Med utsidan halvklar väntar detta hörn. Vad är så speciellt med det? Jo, här kommer första vården upp inom kort. Med mer än 5 år tillgång på konstant ljus finns en, om än ganska avlägsen, möjlighet att bli klar innan det blir mörkt igen.
 
  • Delvis renoverat hörn i svagt ljus som väntar på första vården under renoveringsprojekt.
Svar: X 50 000 timmar.

Motivering: Jag är i stort behov av en bra lampa att lysa upp mina renoveringar under den mörka årstid som kommer!
 
Rätt svar: 2

Under Sveriges mörka årstid behövs detta ljus - för jag är van att slita som en lus - och kan inte ens i mörkret pilla in min snus - så snälla ge mig detta ljus.

// :)
 
Hej hopp

Svar 2

Håller tummar och tår för att lyckan mot mig ler så jag vinner.
Har slutligen förlorat den stora kampen mot sambon så vi blev husägare. Jag har alltid älskat att bo i lägenhet, lite lat och bekväm av mig liksom...
Men nu hittade hon ju sitt "drömhus" (jag kallar ju det för ruckel ja) så då var det bara att packa ihop och flytta.
Har inte haft en lugn stund sen, jobbar dygnet runt med att få ordning på allt. En bra lampa skulle underlätta så att jag ser vad jag gör hela tiden, nu har det blivit många svordomar på morgonen när ljuset faller på och jag ser mina egna misstag.
Denna vinst skulle ju hjälpa till något kollosalt och jag kanske får en ärlig chans att lyckas med all projekten sambon tilldelar mig...

Ha det fint
Tommy
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.