Svar: 2
Jag och min sambo har precis köpt hus och får tillgång till det den 15 dec och den 31 dec så är vårat första barn beräknat. Och renoveringen ska sättas igång med direkt.
Så mycket som händer på samma gång. Och den här lampan hade hjälpt mycket!
 
Svar 2, med denna lampa kan jag jobba i garaget även i höst och vinter ;)
 
Svar 2:
När vintern och mörkret smyger sig på så är en lampa från Schneider ett måste.
Då kan man renovera fint och även slå in en julklapp eller två.
 
Svar:2

Vi bygger utan en endaste lampa i närheten. Det är beckmörkt på hösten och vi behöver allt ljus vi kan få om det inte ska bli ett kråkslott av alltihop.
 
Svar: 2. 50 000 timmar.

Vem behöver inte en sån lampa?! Jag har en altan där bärande balkar har ruttnat sönder som jag måste byta nu i höst. Inte allt för roligt då jag endast har en gammal lampa från en bilverkstad samt några solcellslampor(mest är för sällskap) som arbetsbelysning.
 
Svar 2.
Ska renovera sonens lägenhet och behöver verkligen god belysning så tapetbubblorna syns.
 
Svar: 2
Föräldrarna är i farten och bygger sitt pensionärstorp. De börjar precis bli klara med utsidan, men mörkret har kommit och utsidan på ett hus är ju bara början. Skulle vara gott om jag kunde lysa upp deras tillvaro en aning med en sånhär finfin lampa.
 
Såklart nr 2, endast de bästa!!

Då solljuset sviker varje dag man slutat jobbet, då kan man behöva något annat som lyser upp ens dag. Hade dessutom passat perfekt då vi bygger hus och garage, samt att mörkret kommer tidigt om dagarna, för tidigt..

Mvh
 
  • Hus under konstruktion med ställning och oskyddade väggar i skymningen.
Svar; nr 2. 50.000 timmar :)
Vi behöver och vill vinna arbetsbelysning för vi har precis flyttat in i vårt nya hus, där varenda rum (7st)behöver renoveras så en riktigt bra lampa vore underbart nu i dessa mörka mysiga tider :)
 
Galet bra lampa! Självklar vill jag vara med och tävla när det är en produkt som man behöver! 50000 timmar eller 25 år! Det är skillnad från den jag köpte på Ge-kås som la av precis när man fick ledig tid att börja att gjuta plattan.
 
Svar: 2, 50 000 timmar.

Jag skulle gärna vilja vinna den till min pappa i farsdags present! Är så stolt över att han byggt ut sitt hus näst intill helt själv. Visst tar det lite tid o skulle vara toppen att kunna ge honom denna så han inte behöver känna att mörkret stoppar honom, varken inne eller ute
 
Svar: 2

Ligger just nu i strartgropparna att börja ett renoveringspjojekt.
Vore toppen att få en ordentlig arbetsbelysning som gör det lättare att jobba under vinterkvällarna.:cool:
 
50 000 timmar

En bra lampa är nödvändigt om man skall kunna göra ett bra arbete och Thorsmans lampor är bra! :)
 
Svar: 2

Med denna lampa kanske jag ser spiken bättre och slipper slå mig på tummen hela tiden.
 
Svar:2
Jag behöver en ny lampa, för jag har nästan inget bygge kvar att lysa på.
Det gick bra denna gången.
Använd lampa med smutsigt glas och rostfläckar som står på en träyta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.