Rätt svar : 150x210 cm

Tänk om jag dessa skulle vinna, då skulle jag svimma! Maken har lovat att kolla upp sitt snarkande om jag vinner, vilken tur, annars kanske jag försvinner! ( med det fluffiga täcket runt om mig såklart)

:)
 
150cmx210cm
 
Täcket passar i ett 150x210 påslakan


Nu när barnen börjat sova i egna sängar så skulle det vara roligt att få göra vår säng lite lyxigare och mysigare och då skulle sånna fluffiga mysiga täcken passa bra :D
 
Ett alldeles vanligt påslakan passar fint, till exempel de vi har hemma.

Våra påslakan skulle gärna ha ett nytt varmare täcke i sig! Med ett Happy Fluffy Cloud i sängen skulle jag och sambon sova underbart oavsett utomhustemperatur. Varken varmvattenflaska eller "benvärmarna" (våra mysiga katter) skulle vara nödvändiga för att klara sovrumstemperaturen, som flera gånger i vinter smugit ner till 12 grader. Just nu har vi fina 14,5 grader här. Men tänk vad mysigt att fluffa ihop flocken med ett Happy Fluffy Cloud, eller två! ❤️

"Täcket fluffar ut, och pöser upp – ett par decimeter hit eller dit i påslakanet spelar faktiskt ingen större roll. Ett råd på vägen kan dock vara att gärna välja ett påslakan med knappar eller snören som stänger till öppningen. Så att bolstret inte smiter!"
 
Svar: 150x210

Skulle gärna vilja vinna detta täcke för att kunna slippa sova med syntet täcken som min bättre hälft envisas att ha.
 
1. Japp fluffig clous mäter 150x210, passar i de flesta påslakan.

2. Som småbarnsförälder så får man oftast inte så mycket sammanhängande sömn och då vill man ju såklart sova så skönt som möjligt när man väl får. Fluffig som ett moln är man ju redan så då kan man ju iallafall vakna gladare.
 
Redigerat:
De flesta standardpåslakan passar, för täcket anpassar sig efter tillgängligt utrymme.

Våra katter föredrar lite obekväma sovplatser, vilket den senaste månaden har varit på mina ben. Varje katt väger mer än ett duntäcke från Happy Fluffy Cloud. Med ett avsevärt mycket fluffigare täcke kanske de väljer en annan plats, vilket skulle göra att jag får möjlighet att sova hela nätter. Det vore inte så dumt!
 
  • Två katter sover intill varandra på en randig sängklädsel i svagt ljus.
Svar:150x210 cm och passar de flesta påslakan.

Sambon har pratat länge om att hon vill ha ett fluffigt täcke, så att kunna överraska henne med det vore fantastiskt, speciellt nu när hon är gravid i vecka 30 och har en extra person att värma där inne i magen. :)
 
Det ska vara nära storleken 150×210 centimeter, är det lite större så gör det inget den fyller ut det iallafall.
Varför jag vill vinna dom: när temperaturen här uppe i norr kryper ner under -25 grader och man är frusen som jag så vore det mycket skönt att slippa frysa om man inte har 2st täcken på sig.
 
1. 150x210 cm påslakan.

2. Min fru har i flera år letat efter ett det perfekta täcket men inte hittat ett som är så fluffigt som hon vill ha det. Men det här MÅSTE ju vara det bästa som finns!

Jag älskar min fru mest av allt och i april fyller hon 30 år. Det vore så kul att äntligen få ge henne det ultimata täcket. :)
 
Svar:150x210 cm

Dessa täcken skulle vi bädda med i barnens rum. Hunden som sover i dotterns rum skulle njuta av att bädda ner sig i detta fluffiga täcke.
 
SVAR:150*210CM
Varför ska jag vinna: för att frugan öppnar fönstret i sovrummet 365 dagar om året. 366 om det är skottår.
 
1) 150X210 cm
2) Jag vill vinna och få uppleva att;
Om sommaren syns fjäril vingad
Mellan dimmors frost och dun,
min mjuka bädd tillagad,
som i blomman, en paulun;
Nyss av Solens värme väckt,
jag vaknar mjukt av Fluffy täckt
Tills en ny högtidlig yra
vinterns kyla härdad
värms min säng som elden vid Zephyrens fläkt.
 
Men gud så lyxigt!

150x210 cm, men passar dem flesta sängkläderna.

Hade varit helt underbart att få ge varsitt sånt täcke till våra barn. Särskilt nu efter att vi som många andra varit tvungna att sänka temperaturen hemma. Just nu sover dem med våra gamla täcken som jag och min man hade som barn. Hade känts så bra i mammahjärtat:heart:
 
1. Det beror på vilken storlek dunbolstret är.
Lättviktsfluff: 155x200cm (som verkar ha utgått)
Enkelfluff: 150x210cm
Dubbelfluff: 240x220cm

2.
När kvällen är kommen och man är riktigt trött, vill man bara gå och lägga sig så himla gött.
Då ger man sig själv en liten knuff, och landar i detta goa fluff.
Så vinner jag nu denna mjuka gåva,
kan jag utan tvekan lova,
att jag godast av alla i detta forum kommer sova.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.