11 920 läst · 161 svar
12k läst
161 svar
Avslutad: Vinn jordens fluffigaste täcken!
150x210 cm eller större borde passa perfekt.
Jag har svinkallt i sovrummet, lyckas inte få upp värmen. Det vore guld att vinna dessa och äntligen slippa extrafiltar i sängen.
Jag har svinkallt i sovrummet, lyckas inte få upp värmen. Det vore guld att vinna dessa och äntligen slippa extrafiltar i sängen.
1. 150x210
2. En mamma från svenska västkusten,
frös om natten så hon tappade rösten.
När hon vann två fluffiga täcken,
kunde hon stoppa undan sovsäcken,
hon sa nu klarar jag mig både på vintern & hösten.
2. En mamma från svenska västkusten,
frös om natten så hon tappade rösten.
När hon vann två fluffiga täcken,
kunde hon stoppa undan sovsäcken,
hon sa nu klarar jag mig både på vintern & hösten.
Ett Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter. Det passar i de flesta vanliga påslakan.
Frugan både pratar och går i sömnen, det stör inte bara henne utan hon väcker även mig med sina nattliga aktiviteter.
vi har provat flera olika täcken, men de är för tunga, för varma mm. Men ett happy fluffy cloud kanske är lösningen på våra sömnproblem
Frugan både pratar och går i sömnen, det stör inte bara henne utan hon väcker även mig med sina nattliga aktiviteter.
vi har provat flera olika täcken, men de är för tunga, för varma mm. Men ett happy fluffy cloud kanske är lösningen på våra sömnproblem
Det passar i de flesta påslakan som är 150x210 eller större!
För jag behöver all sömn jag kan få då jag ofta behöver gå upp väldigt tidigt när jag jobbar.
O under detta bolster skulle jag sova gott och vakna utvilad o redo att skjutsa länets invånare till sina arbeten.
För jag behöver all sömn jag kan få då jag ofta behöver gå upp väldigt tidigt när jag jobbar.
O under detta bolster skulle jag sova gott och vakna utvilad o redo att skjutsa länets invånare till sina arbeten.
Svar: Ett Happy Fluffy Cloud mäter 150×210 centimeter. Det passar i de flesta vanliga påslakan.
Motivering:
Min sambo gillar verkligen tunga och fluffiga täcken, men något dunbolster har hon aldrig haft. Jag tänker att det vore en fin gest att kunna ge henne ett par dunbolster på morsdag, som tack för att hon uppfostrar och fött våra fina ungar - och som en ursäkt för att barnen ärvde min gigantiska-huvuden-gen.
Motivering:
Min sambo gillar verkligen tunga och fluffiga täcken, men något dunbolster har hon aldrig haft. Jag tänker att det vore en fin gest att kunna ge henne ett par dunbolster på morsdag, som tack för att hon uppfostrar och fött våra fina ungar - och som en ursäkt för att barnen ärvde min gigantiska-huvuden-gen.
Självbyggare
· Enskedefältet
· 4 inlägg
Storlek på påslakanet: 150x210
Hustrun vill ha riktigt kallt i sovrummet.
Vore skönt att äntligen slippa frysa på nätterna.
Ett dunbolster från Happy Fluffy Cloud låter som en en underbar lösning.
Hustrun vill ha riktigt kallt i sovrummet.
Vore skönt att äntligen slippa frysa på nätterna.
Ett dunbolster från Happy Fluffy Cloud låter som en en underbar lösning.