Hej
Påslakan 150x210 cm eller större .

Vem vill inte sova i ett fluffigt moln.
Jag älskar stora täcken men de är alltid för varma. Detta täcke verkar vara lösningen

Måttet är 150*210 (cm) för täcket. Klart jag behöver ett fluffigt och varmt täcke att krypa ner under, gosa in sig i och sova som en prinsessa!

E
210x150

Jag har ingen värme på i sovrummet och det händer att jag ser både min egen och hundarnas andedräkt så självklart vill jag kunna bädda ner mig och katterna i jordens fluffigaste duntäcke så vi sover varmt och gott i midvintern och de höga elprisernas era.

Påslakan 150x210 cm passar till dessa täcken.
Skulle så gärna överraska min fru med dessa mysiga saker i sovrummet i vårt fritidshus

Passar påslakan 150x210cm.
(Dunbolstret i sig mäter 155x220cm)

Återkommande sömnstörningar pga utmattning (diagnostiserad) där ett par riktigt fluffiga dunbolster skulle passa som handen i handsken och bli kvitt dessa störande problem.

:sleep::worried::sleep::worried::sleep:

Redigerat:
Storlek: Minst 150x210 cm.

Kör ett stortäcke och tar alltid sambons del vilket kan resultera i tråkiga mornar:)

Svar:150x210 cm

Jag har länge önskat mig ett härligt fluffigt täcke från Happy fluffy Cloud. Plånboken har inte riktigt tillåtit något extra nöjen då alla kronor går till renovering.

Jag vill vinna så jag kan få överraska min man med ett fluffy cloud täcke från er efter allt slit som han gör under vår tid av renoveringar. Det är han värd.

Så kommer han sova gott i framtiden under kommande renoveringar som vi har framför oss. ☺️

Det vore det underbart att få lyxa till det och krypa ner under ett fluffy cloud täcke

1. 150x210cm
2. jag har inte sovit ordentligt på flera år, ni säger att täcket är magiskt.. så bevisa det då!
Om jag sover bra så ställer jag upp på en intervju efteråt.

1. 150x210 cm

2. Med en temperatur som lägst i huset denna vinter på 11 grader och en genomsnittstemperatur på 15 så har vi snart nått smärtgränsen för vad en genomsnitts-Svenssonfamilj pallar utstå i ett modernt Sverige. Dessa täcken skulle därför tillfalla min fru och barn, som hade behövt få uppleva värme igen!

X
150x210 cm

Frugan är extremt frusen av sig och efter en utbrändhet har även jag blivit frusen av mig på kvällarna. Kan dock inte höja temperaturen i sovrummet då dottern, som också sover där är extremt varm av sig. Så vore perfekt med dessa täcken till oss!

. Svara på frågan nedan:
150 x 210 CM

2. Motivera varför just du ska vinna dessa fluffiga täcken.
Jag kommer donera samma summa till Rödakorset om jag vinner ..

Täcket mäter 150x210cm, så de flesta vanliga påslakan passar!

Jag har drömt om ett happy fluffy cloud sen jag såg dom första gången, dom ser helt magiska ut. Nu kommer snart bebis nr2 och då vill man ju verkligen sova som en prinsessa den lilla sömn man kan få!

1. 150x210
2. Vill hemskt gärna överraska min gravida sambo med detta! Tror hon skulle bli överlycklig och att detta skulle öka hennes sömnkvalitet som har blivit lite lidande de senaste månaderna.

1. 150x210 cm

Jag har en väldigt frussen sambo som konstant gnäller om hur kallt det är i sovrummet, även med underställ på, medans jag sover som en prins. Hade varit underbart att få vinna täckena så att hon kan få garanti på att sova lika bra och varmt som sin varmblodiga sambo ☺️

150*210
Vi behöver två varma täcken, har endast ett idag. Har dragit ner på värmen rätt rejält. Resultatet blir dålig sömn när vi båda vill ligga under det varma täcket.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.