6 133 läst · 81 svar
6k läst
81 svar
Avslutad: Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil
Click & Easy
Gör jobbet easy-peasy
Gör jobbet easy-peasy
Elina Blom Westergren skrev:Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil
[bild]
I veckans tävling tar vinnaren hem en Nilfisk C 120.7-6 PCA EU. Denna 120-bars högtryckstvätt är idealisk för husägare som vill ha en mångfacetterad tvätt som är både lättförvarad och enkel att förflytta på tomten. Den kommer kittad med både terasstvätt och borste för rengöring av bilen. Dessutom har den aluminiumpump istället för plast vilket borgar för lång livslängd.
Totalt värde cirka: 1 500 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad kallas det verktygslösa system som Nilfisk använder för att det ska vara lätt att montera produkten?
Svaret hittar du här: [länk]
1. ClickEasy
X. Click&Clean
2. Click&Go
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 april.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar X. Click&Clean
Det bästa vårtecknet man kan få är en Nilfisk 120 som gör rent hus som få.
Svar: Click&clean
Denna tvätt är jag i stort behov av nu till våren med altan tvätt och vårrustning av båt osv. Hade tänkt att köpa en ny kärcher då min nuvarande kärcher exploderade igår vid uppstart. Kanske nilfisk är pålitligare? Vore trevligt att få denna maskin hemlevererad!
Denna tvätt är jag i stort behov av nu till våren med altan tvätt och vårrustning av båt osv. Hade tänkt att köpa en ny kärcher då min nuvarande kärcher exploderade igår vid uppstart. Kanske nilfisk är pålitligare? Vore trevligt att få denna maskin hemlevererad!
Svar alt 2
Motivering
För att städa med bra med sprut, krävs att en har denna maskin på lut.
Motivering
För att städa med bra med sprut, krävs att en har denna maskin på lut.
X. Click&Clean
En högtryckstvätt ligger högt upp på min priolista just nu.
Med ett helt hus och gäststuga som skall fixas, altaner, väggar... ja även bil och mattor skulle behöva sig en omgång.
Kan man ta hunden också?
Hur många timmar skulle man inte spara med en högtryckstvätt....
En högtryckstvätt ligger högt upp på min priolista just nu.
Med ett helt hus och gäststuga som skall fixas, altaner, väggar... ja även bil och mattor skulle behöva sig en omgång.
Kan man ta hunden också?
Hur många timmar skulle man inte spara med en högtryckstvätt....
Svar: X. Click&Clean
Motivering: Alltså vilken slump! Jag sa till kollegan igår att jag måste köpa en ny högtryckstvätt till sommaren. Hans svar var "Ja men du måste köpa en med aluminiumpump för annars är det bara rackel! De enda som verkar vara nåt att ha är ju dom här blåa, Nilfisk"
Med otaliga renoveringar på huset till sommaren hade det varit guld att få äran att vinna denna!
Och jag håller med min kollega, allt vi köper in på jobbet numera i maskinväg är blåa istället för gula av en anledning.
Motivering: Alltså vilken slump! Jag sa till kollegan igår att jag måste köpa en ny högtryckstvätt till sommaren. Hans svar var "Ja men du måste köpa en med aluminiumpump för annars är det bara rackel! De enda som verkar vara nåt att ha är ju dom här blåa, Nilfisk"
Med otaliga renoveringar på huset till sommaren hade det varit guld att få äran att vinna denna!
Och jag håller med min kollega, allt vi köper in på jobbet numera i maskinväg är blåa istället för gula av en anledning.
Svar X
Motivationen är att jag precis som många behöver en högtryck för husets underhåll
Nu börjar det bli dags att städa av altan, stenplattor, bil, spola av golvmattor m.m och min gamla högtryck vill jag minnas fanns redan då jag var i moppeåldern och som jag sedan fick ärva lever sitt egna liv, ungefär som en dåligt underhållen ksp58 och det hade varit jättekul med att inleda våren med en fräsch maskin
Bild på altan / inlinesbana
Motivationen är att jag precis som många behöver en högtryck för husets underhåll
Nu börjar det bli dags att städa av altan, stenplattor, bil, spola av golvmattor m.m och min gamla högtryck vill jag minnas fanns redan då jag var i moppeåldern och som jag sedan fick ärva lever sitt egna liv, ungefär som en dåligt underhållen ksp58 och det hade varit jättekul med att inleda våren med en fräsch maskin
Bild på altan / inlinesbana
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Click&clean
Nu behöver vinterns smuts bort så man kan visa upp bilen och uteplatsen utan att skämmas
Nu behöver vinterns smuts bort så man kan visa upp bilen och uteplatsen utan att skämmas