12 983 läst · 89 svar
13k läst
89 svar
Avslutad: Vinn exklusiva utemöbler till din uteplats
Svar: 2. 7 positioner.
Vi byggde ett jätte fint uterum med altan förra sommaren. Vi hade råd med möbler till själva uterummet men däcket så har vi fått skrapa ihop det som vi tagit över från förra ägaren. Verkligen ingen hitt och matchningen är allt annat än bra!
Vi byggde ett jätte fint uterum med altan förra sommaren. Vi hade råd med möbler till själva uterummet men däcket så har vi fått skrapa ihop det som vi tagit över från förra ägaren. Verkligen ingen hitt och matchningen är allt annat än bra!
Jag svarar 7.
Det ni ser är det gamla och oälskade möblemang hyresvärden ställt dit.
Det ni ser är det gamla och oälskade möblemang hyresvärden ställt dit.
Här - precis här - hade detta fantastiskt vackra möbelemang gjort succé! Att kunna få njuta av härliga och ljumma sommarkvällar i dessa bekväma och vackra stolar hade varit härligt!
Och förresten - de går att ändra i sju (7) positioner. Ovanligt många!
Och förresten - de går att ändra i sju (7) positioner. Ovanligt många!
Svaret är 7 positioner
Hade ju suttit asfint på vaksidan nu när solen tittar fram efter en kall vinter med nybyggnation av huset. Blir perfekt att ha raster på när baksidan skall göras klart led gräsmatta å brygga och allt därtill👍👍
Husägare
· Norrköping
· 13 inlägg
Svar 2-7 positioner.
Jag och min sambo tycker det saknas något på vår inglasade altan. (Vi är nyinflyttade)
Det skulle passa perfekt.
Jag och min sambo tycker det saknas något på vår inglasade altan. (Vi är nyinflyttade)
Det skulle passa perfekt.
Svar: 2 (7 positioner)
Familjen har växt ut det lilla bord vi köpte innan barnen kom till världen. Vore en fin start på sommaren med ett nytt!
Familjen har växt ut det lilla bord vi köpte innan barnen kom till världen. Vore en fin start på sommaren med ett nytt!
Svar: 2 (7positioner)
Dessa otroligt snygga utemöbler skulle få stå på denna altan tills vi byggt en ny om nåt år. Då vi precis köpt huset har jag ej någon bättre bild men man längtar efter sommaren och att kunna få sitta ute i såna sköna stolar och njuta av en härlig sommarmiddag i kvällssolen!
Dessa otroligt snygga utemöbler skulle få stå på denna altan tills vi byggt en ny om nåt år. Då vi precis köpt huset har jag ej någon bättre bild men man längtar efter sommaren och att kunna få sitta ute i såna sköna stolar och njuta av en härlig sommarmiddag i kvällssolen!
Svar 2 - 7 st.
Så här ser uteplatsen ut. Försökt piffat den med gammal trall och plastmöbler i olika färg
Så här ser uteplatsen ut. Försökt piffat den med gammal trall och plastmöbler i olika färg
Svar:2, sju positioner!
Jag önskar vinna denna fina möbel så jag slipper sitta på den hårda trappen och dricka mitt morgonkaffe. Det skulle också göra det lättare för familjen att komma in/ut i huset om jag inte sitter i dörröppningen hela tiden.