1. Som småbarnsförälder vore det guld att kunna få några fler timmars sömn.
Vi har som så många andra haft inbrott och stölder i vårat närområde.
Har så sent som förra veckan kollat in Eufys kameror och de har imponerande prestanda.
Det vore även ruskigt kul att spöka med barnen nu till Halloween genom kamerornas mikrofon ;)

2. Bostadstyp - Vilken typ av boende har du
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1) vi har någon som snor det vi odlar på tomten. Riktigt irriterande att efter en vår med försådd, vattning och tjogtals med timmar få skörden snodd av någon som inte har koll på vad som är mitt Och andras ägodelar. Har funderat på kameror, och att vinna skulle få tummen ur.

2) bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Dels för att upptäcka om någon rekar inför stöld/inbrott, vi misstänker att vi drabbats av Dieselstöld. Men framförallt för att min bättre hälft ska känna sig tryggare hemma ensam med barnen under det mörka vinterhalvåret.

2. Bostadstyp.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
E
1. Här ute på landsbygden är allt livsfarligt men om jag kan filma lite på allt det livsfarliga känns det lite bättre ;). Tyvärr är ju även internt helt livsfarligt och genom att lagra video lokalt känns det också lite bättre.

2. Bostadstyp

U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och
Har lägenhet på bottenplan och det har varit mycket inbrott och skadegörelse i området.
Skulle kännas tryggare om man kunde övervaka bostaden när man inte är hemma.
2.Vilken typ av bostad har du?
För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

  2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1) Det hade vart toppen att använda för att kolla till djuren på distans. Speciellt när det är dags för kalvning.

2) Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Hade varit toppen för att skrämma bort dotterns kille som har en tendens att klättra in genom fönstret vid oönskade tider…

2.Bostadstyp
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
1. Då jag jobbar dygn och då känner sig fru med barn ibland otrygga nu när det mörknar tidigare vore det här en trygghet så de vet att det inte varit någon i huset när de kommer hem.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vore kul att följa vad min katt hittar på under dagarna när jag är på jobbet.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vågar man ens svara? Men, precis som alla andra, vill vi ha en tryggare omgivning och detta skulle vara till god hjälp ❤️

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Unikt namn
1. Har återkommande problem med vandaler som förstör och äter upp allt fint som växer i markplan.
Behöver övervakning så att rätt medlem i familjen bambi kan ertappas och lagföras!
Skadade och delvis uppätna växter i en kruka, indikerar problem med djur som äter upp växter.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Mycket ökad brottslighet i staden jag bor i där vårat hus ligger rätt utsatt och nära till "station" där mycket skumt folk rör sig, så hade ja sovit mycket bättre om nätterna med nån form av övervakning.
2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
OpiMaza
1 Tänkte köpa kameror men fick lägga pengarna på ett nytt yttertak så jag törs inte säga till frugan att jag vill köpa övervakningskameror också.

2 Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Med en övervakningskamera jag på distans får koll på min träddgårdsdamm och djurlivet som rör sig runt denna och eventuella objudna gäster.

2. Bostadstyp

//Håkan
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Brukar aldrig vinna något - annars skulle det vara bra med lite övervakning på trädgården och vedskjulet i dessa tider.

2. Bostadstyp
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.