Svar: Det står för Hidden Decking System

Det här är precis vad vi behöver för att slippa vara oroliga för onödiga flisor i fötterna på barnen i sommar.
Då den yngsta precis börjat stå vill vi att det ska bli en rolig upplevelse.
 
Hidden Decking System

Står i startgroparna att renovera trädäcket och har tittat på detta eftersom det skulle bli grymt snyggt! Ekonomin finns dock inte riktigt till detta med dagens virkespriser, så att vinna vore ju något vi skulle ha glädje av i många år!
 
Hidden Decking System (HDS)

Hat precis lämnat in för bygglov av hus och vill bygga terrass direkt med dolda skruv. Detta för att minimera flisor för vårat nyfödda barns skull, som precis troligtvis kommer börja gå när huset står klart. ❤
 
HDS står för Hidden Decking System

Står inför planering för ett trädäck runt poolen och vill ha dolda skruvar så ett steg i rätt riktning är ju att införskaffa sig ett verktyg för det
 
Svar: Hidden Decking System

Stommen är klar och ”bara” trallen kvar att lägga innan sommaren. Så därför tycker jag att jag borde vinna detta perfekta hjälpmedel för mig.
 
  • Trästomme till däck konstruktion vid en gul husfasad, med snöfläckar på marken under soligt väder.
HDS Hidden decking system.

Att ha detta verktyg vid montering av trall på västkusten måste vara drömmen för både fötter och rygg. Med tanke på allt regn och sol som blöter och torkar trallen och med dolt skruvmontage slipper man både böja sig för efterdra skruvar eller plåstra om ömmande tår.
 
Hej!

HDS står för Hidden Decking System vill jag påstå.

Eftersom våren är här och knoppar spricker med knall
Vill jag gärna överraska frugan med trall.
Det läggs stor vikt vid att det ska va snyggt
Och utan skruvar som sticker upp känns det ju tryggt.
Tänk om till sommaren vi kan grilla gott
Och bjuda mat på däcket så flott
Med er assistans och ett litet bidrag
Är vi snart där, tror i alla fall jag
 
Hejsan!

HDS är en förkortning av "Hidden Decking System".

Då jag har tanke på att bygga ett däck på ca 60 kvm, så hade ju detta HDS-systemet varit kanon att kunna använda, dels för att göra det snyggt och för att spara fötterna på mina barnbarn när dom springer på däcket.
Så jag håller tummar och tår (ja även fotsulor) för att jag skall vinna.

Lycka till, alla som tävlar.
MVH
Anders
 
Hidden Decking System

Mina altanbräder sattes fast före skruvtrenden så det är på tiden att byta ut dem 31 år senare. Det skulle vara roligt att få prova ett nytt sätt att fästa trallen, att gå direkt från spikmetod till osynlig infästning :)
 
HDS: Hidden Decking System.
Ska bygga ett trädäck till dottern (35års present) och med tanke på Sixten 4år och Charlie 1år skulle det vara perfekt med dold skruvning!
Björn
 
Svar: HDS, Hidden Decking System, komplett system för dolt trallmontage.
Vill ha ett snyggt monterat nytt trallgolv runt mitt utespa. Skulle sitta perfekt med en essve-maskin som gör det bästa sommararbetet smidigt för mig. Hälsningar
Lena Assarsdotter Dynudden 50 59137 Motala
070-5478252
 
Svar: Hidden Decking System
skulle vara intressant att kolla om det funkar bra eller ej
 
HDS betyder Hidden Decking System.

Lätt som en plätt
Det är lekande lätt
När min altan jag bygger
Onda fötter jag förebygger
Från grannen avundsjuka blickar jag får
När jag på min trallbyggda altan jag står
Ta det lugnt ingen oro eller stress
Använd bara Esseve HDS
 
: Det står för Hidden Decking System. Det hade varit perfekt läge då jag lägger om min altan. Har länge tittat på systemet som verkar grymt, plus att Essve har bra kvalitet.
Med vänlig hälsning, Ulf
 
Hidden Decking System

Grannen byggde altan med dold skruv förra sommaren och då kan ju inte jag vara sämre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.