Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah
1, SLIDE
2, Coolaste och bästa maskinen som jag vill ha.
 
1. Slide
2 frun sa att det räcker med en skruvdragare. Men man behöver minst två.
 
Då var tävlingen avslutad. Nu ska juryn gå igenom alla 136 tävlingsbidrag och återkommer med en vinnare senare under dagen.
 
  • Gilla
A-Man_08 och 1 till
  • Laddar…
Tack för alla fina tävlingsbidrag! Då har juryn läst dem alla och fattat ett beslut.

Veckans värdiga vinnare är @A-Man_08 med inlägg #60, stort grattis! 🥳
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tack för alla fina tävlingsbidrag! Då har juryn läst dem alla och fattat ett beslut.

Veckans värdiga vinnare är @A-Man_08 med inlägg #60, stort grattis! 🥳
Va roligt å vinna något, känns som det var värt att tänka igenom och knåpa ihop bidraget 😊
 
  • Älska
S0MMER och 1 till
  • Laddar…
1. Slide
2. Jag borde vinna eftersom jag alltid är på jakt efter verktyg som är lika skickliga som jag är (och tro mig, det är ingen lätt match!). HiKOKI DS18DE är som min högra hand – smidig, snabb och orädd för utmaningar. Med sitt kraftfulla batteri och säkerhetsfunktion mot “kick-back” kan jag borra genom vad som helst, och ändå hålla balansen som en ninja på ett hustak. Plus, vem kan motstå en verktygslåda som är lika stilren som en superhjälte-gadget?
 
Preppie Preppie skrev:
1. Slide
2. Jag borde vinna eftersom jag alltid är på jakt efter verktyg som är lika skickliga som jag är (och tro mig, det är ingen lätt match!). HiKOKI DS18DE är som min högra hand – smidig, snabb och orädd för utmaningar. Med sitt kraftfulla batteri och säkerhetsfunktion mot “kick-back” kan jag borra genom vad som helst, och ändå hålla balansen som en ninja på ett hustak. Plus, vem kan motstå en verktygslåda som är lika stilren som en superhjälte-gadget?
Tävlingen är tyvärr slut. 🤖🫣
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.